In Flames - Follow Me
---
Věnováno Walking-Madness. Přiznávám, že úplně nevím, zda HP ff, dramione pak konkrétně, jsou tvůj žánr, nicméně...
---Střih.
Ruka svírající nůžky se jí chvěla, ona však nehodlala ustoupit.
Střih.
Už nebylo cesty zpět.
Střih.
Další pramen kaštanových, lehce nazrzlých vlasů dopadl a stočil se na bílých kachlíkách tvořících podlahu koupelny.
Střih.
Hermiona Grangerová nechala z lehce se třesoucích prstů sklouznout nůžky na okraj umyvadla a zadívala se do zrcadla na svůj odraz. Byla pravda, že vlasy dělaly hodně. A teď se o tom sama mohla přesvědčit.
Opatrně, jako by snad nadále odmítala uvěřit tomu, že to doopravdy udělala, že vzala ty dvě proklaté čepele na svou dlouhou hřívu, jíž naštěstí už její dřívější neovladatelná střapatost přešla a nyní se dívce jen vlnila kolem obličeje v příjemných vlnách; vztáhla ruku a zabořila ji do vlasů. Líbilo se jí to, ne že ne. A moc. Na rty se jí vkradl lehký úsměv, když ze svého odrazu sklouzla pohledem na kaštanové prameny, jejichž konce přecházely do nápadné světlé, skoro až nazrzlé blond. Melissa ji za to nepochválí. Ačkoli, Hermiona se vlastně jakémukoli chemickému zákroku na svých vlasech bránila. A na to Melissa nebrala žádný ohled, když nebohou dívku zatáhla do kadeřnictví, aby si obě společně nechaly zesvětlit konečky. Pro Hermionu to byl alespoň důvod ospravedlňující to, co udělala právě teď.
Tím to ale nekončilo. V náhlém popudu popadla hřeben a sčesala si prameny vlasů, jež jí dříve máma stříhala na ofinu, před obličej.
Střih.
Pěticentimetrové odstřižky vlasů doteď spadající na klíční kost se odporoučely k podlaze. Hermiona do ofiny z náhlého, samé sobě nevysvětlitelného nutkání foukla. Vlasy se rozlétly všemi směry, aby jí vzápětí opět polechtaly svými konečky nos. Takhle to bylo dokonalé.
Tentokrát už nůžky nechala z prstů sklouznout definitivně. Zadívala se na sebe. Stále to byla ona... Přesto jako by na ni ze zrcadla zírala tvář někoho jiného.
„U Merlina, co jsem to jen udělala?" vjela si Hermiona rukama zoufale do vlasů. Tohle se jí přeci vůbec nepodobalo! Jak vůbec mohla dopustit, aby něco takového udělala?
Konečky nově zastřižených vlasů ji šimraly na holých ramenou, když klopýtla o několik kroků dozadu a před definitivním pádem na zem způsobeným podlamujícími se koleny ji zachránila skutečnost, že se posadila na okraj vany. Zapřela se o ni rukama, nohy natahujíc před sebe, sledujíc svá chodidla na pozadí odstřižených vlasů. Zhluboka se nadechla. Měla by se uklidnit, dát se do pořádku. A to hodně rychle. Už za pár hodin měla se svou rodinou, se svými rodiči, zamířit na nádraží King's Cross. Tato skutečnost však nebyla jediná, která ji trápila.
Celé léto toho byl Denní věštec plný. Pán zla se vrátil. Ministerstvo kouzel v troskách. Kdo bude novým ministrem? Albus Brumbál opětovně odmítl funkci. Dolores Jane Umbridgeová odvolána z funkce vrchní vyšetřovatelky. Bradavice zpět v Brumbálových rukou. Harry Potter očištěn od údajných lží. V kouzelnickém světě se neřešilo nic jiného než skutečnost bitvy se Smrtijedy. Bitvy na Ministerstvu kouzel, na níž se objevil sám Pán zla.
ČTEŠ
Morsmordre
FanfictionA vysoko na temném nebi se skvělo Znamení zla. Láska je nepochopitelná. Zdánlivě nevinná, přesto však životu nebezpečná. Dokáže přinutit své oběti, aby udělaly to, na co by v životě nepřistoupily... Chytrá, známá, oblíbená, přesto však tichá a zmate...