We Butter The Bread With Butter - Ohne Herz
---
Věnováno BeatrisieRosseau. Protože ty víš proč. ^^
---Třeskuté mrazy provázející zimu toho roku se konečně rozhodly ustoupit. Závěje sněhu okolo hradu zůstávaly netknuté, teplota se stále držela pod bodem mrazu, podmínky už se však staly mnohem přijatelnějšími. Každé ráno, když se bradavičtí studenti probouzeli, tak mohli vidět z hradních oken Hagrida, jak ve svém spratkovém kožichu na famfrpálovém hřišti rozmrazuje košťata.
Famfrpálová sezóna opět začala. Zápasy se sice nemohly začít konat hned, kvůli zimě musely být na čas zrušeny i tréninky mužstev, avšak jednotlivě koleje tento svůj sport ani v nejmenším nehodlaly nechat upadnout v zapomnění. Famfrpálové týmy se opět rychle dostaly do formy. Zápas Mrzimoru s Havraspárem a Zmijozelu s Mrzimorem se stačil odehrát ještě v prvním pololetí. Na druhé už tak zůstávaly zápasy jen čtyři. Následkem zranění havraspárské střelkyně, která si o Vánocích zlomila nohu na lyžích, a i přes zákrok madam Pomfreyové se ještě necítila úplně fit, tak nebylo pochyb, že jako první se bude hrát zápas s nejvyšší sledovaností. Na utkání Zmijozelu s Nebelvírem chodilo nejvíce diváků už kvůli tomu, že právě tyto dvě koleje byly největšími rivaly.
„Tak kdo myslíš, že dneska vyhraje?" zeptala se Lenka, ale na nikoho konkrétního svou otázku nemířila. Jejich skupinka byla na tribunách již hodnou chvíli, protože doprovázeli Harryho, Ginny a Rona, zatímco ostatní fanoušci se teprve pomalu začínali scházet.
„To je přeci jasné, samozřejmě my!" zapumpovala paží nadšeně Levandule. „Rozneseme Zmijozel na košťatech!"
„Tak jistý bych si nebyl," nesouhlasil Neville. „Při posledním zápase dal Mrzimor sotva pár bodů, Zmijozel vyhrál na celé čáře." I Hermiona si na ten zápas moc dobře pamatovala. Od chvíle, kdy Ronald a Ginny potvrdili své místo v týmu, nevynechali jediný zápas. Třebaže tenkrát Hermiona ani tak nesledovala hru. Ne, když to byly modrošedé oči na protější tribuně, které dokonale zaměstnaly její pozornost.
Tribuny se naplnily a madam Hoochová vyšla na hřiště, v jedné ruce své koště, v té druhé bednu skrývající všechny čtyři míče, za druhý konec ji nesl Harry. Položili ji doprostřed hřiště a Harry odběhl zpátky k nebelvírskému týmu.
„Profesorky, profesoři, studentky a studenti," přiložila si madam Hoochová hrot hůlky ke krku. „Vítám vás u znovuzahájení naší famfrpálové sezóny. Oba týmy už se nemohou dočkat, až nasednou na košťata a věřím, že i vy se těšíte. Nebudu už to déle udržovat a předávám slovo panu Creevemu. Hra začíná!" Na hřiště přišly oba týmy, do vzduchu vylétly potlouky a zlatonka a profesorka vzala do rukou camrál. Patnáct košťat se vzneslo do vzduchu a profesorka camrál se zahvízdáním na píšťalku vyhodila nad svou hlavu.
Collin Creevey pro jednou opět svěřil svůj fotoaparát do rukou svého mladšího bratra Denise, aby se ujal své komentátorské role, jíž převzal po Leem Jordanovi, který loni v Bradavicích úspěšně absolvoval závěrečný rok: „Souboj o první uzmutí camrálu s přehledem vyhrála nebelvírská střelkyně Weasleyová! Míří ke zmijozelskému brankáři, ale pozor! Letí sama, otáčí se a hledá ostatní střelce, ale ti se dosud nevymotali z počátečního chumlu! Nebelvírský kapitán a chytač Potter něco vykřikuje a ukazuje rukama, ale není mu rozumět..."
ČTEŠ
Morsmordre
FanfictionA vysoko na temném nebi se skvělo Znamení zla. Láska je nepochopitelná. Zdánlivě nevinná, přesto však životu nebezpečná. Dokáže přinutit své oběti, aby udělaly to, na co by v životě nepřistoupily... Chytrá, známá, oblíbená, přesto však tichá a zmate...