Tisk

333 19 22
                                    

Ano, název této části čtěte opravdu správně.

Morsmordre je pro mě osobně hodně důležitý příběh. Jak pro mě jako pro člověka (do každého příběhu se promítne alespoň kousek autora), tak i jako pro autora (s Morsmordre jsem se opět posunula o pár kroků dál a nebudu lhát, když se do některých částí po sobě začtu, tak se nad nimi opravdu bavím anebo scrolluji hned k další části).

Zkrátka a jednoduše, Morsmordre pro mě hodně znamená, a proto si jej hodlám nechat vytisknout a svázat do knihy. Jako artefakt, jako vzpomínku. A přijde mi fér nabídnout vám možnost, že kdo bude chtít, může si Morsmordre také u mě objednat.

V tuto chvíli nicméně je otázkou, kdy by na tento krok časově přesně došlo: chci tak měsíc dva nechat text odpočívat, pak se na něj znovu vrhnout a vychytat do textu dějové chybky, na jejichž nedostatečné vysvětlení mě upozornili čtenáři v komentářích, opravit chybky gramatické i pravopisné. Text po této revizi samozřejmě bude opraven i tady na Wattpadu.

A hlavně najít tiskárnu, kde by mi tisk udělali.

Až potom by na tisk mohlo dojít. Ale jak říkám - zatím je to budoucnost. Tato část s touto informací je tu pro vás prozatím jen jako možnost pro vás, kteří byste třeba Morsmordre tištěně mohli chtít, abyste věděli, že se o této možnosti uvažuje i z mé strany.

Pokud už nyní přemýšlíte nad tím, že byste o tištěné Morsmordre měli zájem - ponechte si prosím Morsmordre ve svých knihovnách/archivech. V tuto chvíli je tisk jen možností, ale jakmile by se začali rýsovat reálné obrysy této možnosti, budu sem do této kapitoly přidávat nové informace a aktualizace situace, abyste věděli, co a jak.

MorsmordreKde žijí příběhy. Začni objevovat