Dvacet devět

1.4K 68 8
                                    

Aelonia - Counting Stars

---
Věnováno 224nosorozec. Protože bez čtenářů by nebyl autor.
---

„Stejně nechápu, proč jsme se musely obtěžovat s tímhle divadýlkem," nespokojeně zamlaskala vysoká plavovlasá žena. Její společnice, s šálou vytaženou přes půlku obličeje a čepicí naopak vtaženou hluboko do čela, aby ji jisté oči neměly šanci poznat, kdyby ji v tom davu náhodou zahlédly, si jen povzdechla.

„Ale no tak, Bells, obě víme, že to chápeš až moc dobře. Já třeba taky nejsem nadšená, že kvůli té mudlovské šmejdce musím být zakuklená od hlavy až k patě. I když jsem aspoň nemusela pít ten odporný mnoholičný lektvar," neodpustila si uchechtnutí. „Kdyby ses tu objevila ve své pravé podobě, akorát by nastal chaos a Pán ví, co ještě. Pořád můžeš být ráda, že Severus dokázal mnoholičný lektvar upravit a nezměnila ses v Luciuse celá. Tahle podoba ti náhodou sluší," dodala zcela vážně. Bellatrix jen potřásla blonďatými vlasy, ostré rysy její proměněné tváře jí propůjčily vpravdě povýšený výraz.

Hlasité skřípění brzd, vzápětí se na nádraží přiřítil prudce zpomalující vlak. Kola se zastavila, pevně dosedla na koleje a dveře se otevřely. Z vagonů se vyhrnuly desítky studentu vítající se se svými rodinami.

„Tak co, Blair, vidíš je někde?" strčila do dívky se skrytým obličejem plavovláska.

„Ne, Bells, zatím ne," zněla odpověď. Blair se však ale ani nerozhlížela. Její zrak zůstával přikovaný na jednu jedinou studentku se sotva na lopatky dopadajícími oříškově hnědými vlasy.

„No to vám to ale trvalo," neodpustila si Bellatrix. Blair odtrhla pohled od tváře v davu a zadívala se na přicházející trojici.

„A ty se snad divíš?" nadzvedl Draco obočí a napřáhl k ženě se stejně zbarvenými vlasy, jako měl on sám, ruku. Bellatrix ji přijala. „Kdybych nevěděl, že jsi z matčiny strany, myslel bych si, že si hraješ na otcovu příbuznou, této," neodpustil si, s použitím oslovení se zašklebil.

„No, ono to zas tak daleko od pravdy nebude. Mnoholičný lektvar je mnoholičný lektvar," promluvila Blair.

„Ségra," vyhrkl Blaise, přistoupil blíž a dívku objal, „málem bych tě v tom zakuklení nepoznal!" rozesmál se.

„To víš, okolnosti si přestrojení nutí, že, Bells?" pokrčila Blair rameny a vyměnila si s Bellatrix pohled.

„Počkat - teta, Bells? Mnoholičný lektvar? Bella-" konečně se začala chytat i Pansy.

„Radši to nezkoušej doříct," skočil jí do řeči Draco. „Přestrojení, utajení," dodal. Pansy chápavě přikývla.

Všech pět čarodějů spolu vyšlo do ulic Londýna. „Proč jste pro nás vlastně přišly? Vždyť na nástupišti už jsou i letaxové uzly," nadhodil Blaise s pohledem upřeným na svou sestru. Nebezpečí jejího poznání už pominulo, takže si čepici srovnala a šála jí visela navolno kolem krku.

„Urychlení cesty domů," vysvětlila Blair a významně si poklepala na levý rukáv v místech, kde se pod ním skrývalo černé tetování.

„Ach tak," pokýval Blaise hlavou. Blair střelila rychlým pohledem k Dracovi. Jen neznatelně přikývl. Blaise o Dracově Znamení ví. Jestlipak-

„Ale vždyť jste jen dvě a my jsme tři," podivila se Pansy a přehodila si madlo kufru do druhé ruky. Takže Pansy nic netuší.

Na to jako první zareagovala Bellatrix. „Cissa říkala, že dorazí jen chvíli po nás. Já beru tebe," zalhala obratně.

MorsmordreKde žijí příběhy. Začni objevovat