Prolog

6.3K 123 8
                                    

Ord finns av flera anledningar, i olika former.

En av anledningarna är att kunna uttrycka sig så andra förstår.

En av anledningarna är att göra andra glada.

En av anledningarna är att kunna uttrycka sig när man mår dåligt.

Det finns många fler anledningar, men det finns en som används oftare än den borde.

Förmågan att göra andra ledsna.

Tilja Jolin är en sjuttonårig tjej från Stockholm. Hon är en tjej som är precis som alla andra. Sköter skolan så mycket hon behöver och umgås med vänner. Det som gör att hon skiljer sig från sina vänner är hennes umgängeskrets utanför skolan. Hon umgås inte med personer i sin egen ålder. Hon umgås med de personer som hon träffar hemma hos sig. Hemma hos henne och hennes storebröder. Tilja har nämligen inga föräldrar.

-

Tilja Jolin - Lucy Hale.

-

Det här var prologen för min nya fanfiction Words, en fanfiction om Felix Sandman där han inte är med i bandet The Fooo Conspiracy. De andra killarna kommer att vara med, men inte i form av hans bandmedlemmar. Hoppas ni tycker om den och ursäkta mig att den är lite som mina övriga fanfictions. Jag är inte bra på att skriva på något annat sätt. 

-

Ni som inte har läst mina andra fanfictions. De finns i min profil. Läs dem.

-

1 december 2014

Words f.sWhere stories live. Discover now