Måndag 21/8-17
"Så din bror är i USA för att hälsa på sin flickvän?" Frågar Felix. Jag nickar lätt och lutar ryggen mot väggen bakom mig.
"Hon har fått barn med honom och han är där för att hämta hem henne och ungen till Sverige." Säger jag. Han ler lätt och nickar.
"Jakko ha barn, det kunde jag aldrig ana. Han verkar inte som en sådan person. En med barn menar jag. Han känns ganska okänslig." Säger han. Okänslig och okänslig. Han är ganska barnslig och bryr sig inte så mycket. Men jag tror att det här barnet kan hjälpa honom. "Jag menar, jag har bara träffat honom på dåliga ställen i bråk och så. Men jag vet inte."
"Han är ganska snäll egentligen." Säger jag. Han nickar och ser nyfiket på mig.
"Och hur är Tilja som person?" Frågar han. Jag ler och rycker på axlarna.
"Jag är väl som en vanlig sjuttonåring. Förutom de personer jag umgås med. Jag är mest med folk som är över tjugo. Ligger runt ganska mycket, det är ingenting jag är stolt över. Men det är jag. Inga förhållanden eftersom alla använder mig till sex. Det är typ jag." Säger jag. Jag ser ner på händerna i mitt knä medan jag väntar på någon sorts svar. Tystnaden ligger kvar länge.
"Det låter inte som någon med ditt utseende." Säger Felix lågt. Jag skakar på huvudet och ser på honom.
"Hur är du själv då?" Frågar jag. Han rycker på axlarna och sätter sig bredvid mig med ryggen mot väggen.
"Inte som dig. Jag röker och jag slåss. Jag får inte ligga så mycket, jag träffar mest killar och slår dem. Jag dricker faktiskt inte så mycket. Jag är mycket på fester men jag dricker inte. Jag måste vara redo eftersom många människor hatar mig." Säger han och ser ner på mig.
"Du ser verkligen inte ut som någon som slåss." Säger jag. Han rycker på axlarna och lägger diskret sin arm om mina axlar.
"Jag vill inte att folk ska se att jag slåss heller. Jag är dömd som jag är." Säger han. Jag nickar lätt och lägger min ena arm bakom hans rygg. Den andra lägger jag över hans mage och låter mig själv krama om honom. "Tänk om alla tjejer kunde göra som du med mig. Vara så lätta att övertala om att jag inte är så farlig som alla tror. Jag är verkligen inte så illa ifall folk bara är snäll mot mig."
"Jag vet hur det känns. Fast på ett annat sätt. Alla tror att jag är så perfekt. Brunt hår, gröna ögon. De förväntar sig att jag ska vara så bra och bry mig om alla. Sedan får de reda på att jag har legat med halva Stockholm och plötsligt har jag inga kompisar." Suckar jag.
"Dina ögon är faktiskt väldigt fina. De är typ turkosa." Säger Felix. Jag viker upp huvudet och ser in i hans ögon. De är inte helt blå. Det finns lite grönt där. Han har väldigt fina ögon.
"Hur ser du ut utan keps?" Frågar jag och låter min hand ta av honom kepsen. Han drar snabbt sin hand genom håret och ler lätt mot mig. Hans hår är på gränsen till att räknas som blont. Topparna är ganska blonda men annars ser det ganska brunt ut. Hans hår är väldigt fint. Långt och mjukt.
"Hur ser du ut utan tofs?" Frågar han och drar ur tofsen ur mitt hår. Jag släpper honom och drar handen genom håret. Han ler och smeker min kind. "Du är så fin, Tilja."
"Du är fin." Säger jag och flyttar hans hand till mina händer. Jag kramar om den försiktigt innan jag böjer mig framåt och kysser honom på läpparna. Jag känner att han ler då han kysser mig tillbaka.
"Är du redo för sex på första träffen?" Frågar han mot mina läppar. Jag ler och skakar på huvudet.
"Det händer. Men desto fler gånger på andra." Säger jag. En pik på att det här faktiskt är andra gången vi träffas. Han nickar och puttar mig bakåt så mitt huvud studsar lätt mot hans kudde. Han kryper upp över mig och kysser mig på halsen.
"Jag har inte haft sex på veckor. Tre." Säger jag lågt. Han nickar och kysser mig upp till mina läppar igen.
"Du kan väl fortsätta med det och bara ha sex med mig i fortsättningen." Säger han och ser in i mina ögon. Jag ler lätt.
"Skulle det göra dig glad?" Frågar jag. Han nickar och kysser mig snabbt.
"Det skulle göra mig mer än glad." Säger han. Jag nickar och drar ner honom till mig.
"Ifall du lovar mig att jag får ligga när jag vill det. Med dig. Så är jag med på det." Han nickar och drar upp min tröja tills det tar stopp.
"Kom till mig när du vill knulla." Säger han. Jag nickar och låter honom dra av mig min tröja. Jag drar av honom sin och han fortsätter sedan med sina kyssar medan våra kläder ramlar ner på golvet. Att han säger att han inte har sex så ofta är nog en lögn. Ifall han inte är född med en begåvning i att kyssa och smeka. För hans händer och läppar känns som om de har varit överallt.
-
7 december 2014
YOU ARE READING
Words f.s
FanfictionOrd finns av flera anledningar, i olika former. En av anledningarna är att kunna uttrycka sig så andra förstår. En av anledningarna är att göra andra glada. En av anledningarna är att kunna uttrycka sig när man mår dåligt. Det finns många fler anled...