Lördag 28/10-17
"Fråga ett till henne." Säger Felix med blicken djupt fokuserad i sin telefon. "Tampong eller binda?"
"Va?" Frågar jag och tittar ner i min egen telefon. Det var verkligen den frågan. "Jag skulle säga tampong." Säger jag. Han lägger huvudet på sned och ler innan han pekar ner i sin telefon.
"Kom på egna följdfrågor." Citerar han. Jag nickar lätt och gör en gest mot honom. "Så, ja. Varför tampong?"
"För att det känns tryggt att kunna ha någonting i sig även om man inte kan knulla." Säger jag. Han höjer ögonbrynen och ser chockat på mig.
"Betyder det att du aldrig har haft periodsex?" Frågar han. Jag rycker på axlarna och skakar på huvudet.
"Nej, jag tycker att det låter extremt äckligt. Liksom, ha sex när man har mens. Hur blodig blir inte kuken?" Säger jag äcklat. Han skrattar till och skakar på huvudet.
"Jag har haft det massor av gånger. Har man kondom så är det bara att dra av sig den och tvätta händerna. Har man inte kondom så är det bara att ställa sig i duschen. Det är ganska äckligt att se i början, men man vänjer sig." Säger han. Min mun går från stängd till vidöppen och jag lyckas heller inte stänga den. "Det är bara att byta sängkläder efteråt. Det är ju inte direkt så-"
"Okej, det räcker. Min tur." Säger jag och tittar ner i telefonen. "Med eller utan kondom?"
"Utan." Säger han och drar handen genom håret. "Det är mycket skönare att slippa trassla med den, man kan börja direkt, och så känner man hela dig. Eller tjejen eller vad jag nu ska säga."
"Jo, det är skönare utan för mig också. Men inte när man får en bebis som börjar växa härinne." Säger jag och klappar på min mage. Han rycker på axlarna och ser på mig.
"Jag tycker att det känns ganska bra att veta att jag fungerar som jag ska. Att jag faktiskt lyckades få en bebis att växa inuti dig." Säger han. Jag ler lätt och tittar på hans telefon i hans hand.
"Okej, slickad eller pullad?" Frågar han och ser på mig. Jag sväljer hårt och tittar ner på frågan som lyser på min egen skärm. "Svara. Jag vill veta."
"Alltså jag undviker helst båda. Men måste jag välja så är det skönare att bli slickad. Det var en gång när killen hade långa naglar. Det var inte skönt." Säger jag. Han skrattar till och nickar åt mig att ställa nästa fråga.
"Blowjob eller handjob?" Frågar jag. Han ler och biter lätt på sin tumnagel.
"Det är egentligen inte ett så svårt val. Jag menar, tungan är mjukare än handflatan. Det är skönare att bli avsugen än runkad." Säger han. Jag nickar lätt och väntar på nästa fråga.
"Att suga eller runka av någon?" Frågar han. Jag ler och skakar på huvudet.
"Jag tycker inte om att göra någon av de egentligen. Det blir så jävla kladdigt när man använder handen. Att suga är lite lättare, men oftast blir det deepthroat. Det känns som att sätta i halsen på något sätt. Man vill bara spy." Säger jag. Han flinar och nickar.
"Då får du väl visa dina skills någon gång." Säger han. Jag skrattar och skakar på huvudet innan jag läser nästa fråga.
"Pulla eller slicka?" Frågar jag. Han ler lätt och biter på sin nagel igen.
"Samma där. Det är alltid roligt att göra tjejen glad och göra det skönt för henne." Säger han. Jag nickar lätt. "Men det blir så jävla kladdigt med fingrarna och det kan lukta riktigt jävla illa när man dyker."
"Det är det värsta som finns. Man måste typ göra allting i duschen för att det luktar så jävla illa annars. Suger man av någon på en fest så har nästan nittionio procent av killarna pungsvett." Säger jag med en äcklad blick. Han skrattar igen. Jag förstår inte att vi sitter och skrattar åt det här.
"Finns det några som helst seriösa frågor i den här listan?" Frågar han och skrollar på sin skärm. "Ettan eller tvåan, långt eller kort förspel, duschen eller sängen. Nej, det finns inte."
"Ska vi inte bara gå och sova igen?" Suckar jag. Han tittar upp på mig innan han låser telefonen och reser sig upp. Han nickar lätt och jag låser min egen telefon innan jag följer efter honom in i sovrummet. Han lägger sig ner i sängen och jag drar av mig mina kläder innan jag lägger mig bredvid honom. Han drar av sig sin tröja och ser på mig med ett litet flin innan han rullar över mig.
"Jag orkar inte." Mumlar jag men låter honom ändå knäppa upp min bh. Jag puttar av honom från mig och klättar upp över hans höfter. Han stönar lågt och ser upphetsat på mig. Jag ler och ger honom en liten puss på näsan innan jag pressar mig hårdare emot honom. Han stönar igen och pressar sig själv ännu närmare mig. Jag känner tydligt att han växer under mig och jag ler nöjt då jag ger honom ytterligare en puss på näsan.
"Jag är inte kåt." Mumlar jag. Han ser förvånat på mig då jag rullar ner bredvid honom.
"Vad menar du?" Frågar han och trycker frustrerat handen mot bucklan i hans kalsonger. "Til, kom igen."
"Jag är inte kåt. Jag vill inte knulla." Säger jag och vänder ryggen till honom.
"Hur fan kan du inte vara kåt?" Frågar han. Jag suckar och drar upp täcket över mig. "Tilja. Jag har fan inte fått knulla på jättelänge."
"Jag bryr mig inte." Suckar jag.
"Vem fan ska jag knulla om jag inte får knulla dig? Du lovade." Säger han irriterat. Jag sätter mig upp igen och drar på mig bh:n innan jag reser mig ur sängen. "Var ska du?"
"Jag går hem, så du kan ringa någon att knulla." Säger jag och ser på honom över axeln innan jag drar på mig min tröja.
"Men vad pratar du om? Jag menade ju inte så." Säger han och sätter sig upp.
"Vi är ju inte tillsammans eller så. Du har väl all frihet i världen." Säger jag och drar på mig mina byxor. Han sitter tyst och ser förtvivlat på mig. "Vi är ju inte tillsammans. Jag har aldrig fått frågan av dig. Det finns ingenting officiellt emellan oss."
"Jag trodde att det kom av automatik. Vi väntar barn. Jag trodde vi var tillsammans." Säger han. Jag lägger armarna i kors över bröstet och ser på honom medan han reser sig upp och går fram till mig. "Tilja, vill du bli min flickvän?"
"Låt se." Säger jag och lägger pekfingret på underläppen. Jag ser in i hans ögon och han ser otåligt på mig. "Nej."
"Va?" Frågar han förvånat. Jag flinar och trycker ner hans ansikte mot mitt och ger honom en snabb puss på läpparna.
"Jo, förlåt. Klart jag vill vara din flickvän." Säger jag. Han ler och tar tag om mina höfter innan han backar så han ramlar ner på rygg i sängen med mig över sig.
"Jag älskar dig." Viskar han och kysser mig på läpparna.
"Jag tycker om dig väldigt mycket." Svarar jag och trycker mitt ansikte mot hans hals. Han vet att jag inte är redo för att säga det än. Det är tre väldigt betydelsefulla ord som jag inte kan säga utan att veta säkert.
-
Jag vet inte varför jag skrev det där... Men några av er har bett om dirty och jag vill helst inte skriva själva scenen. Så jag hoppas att det här kanske kompenserar lite.
-
21 december 2014
YOU ARE READING
Words f.s
FanfictionOrd finns av flera anledningar, i olika former. En av anledningarna är att kunna uttrycka sig så andra förstår. En av anledningarna är att göra andra glada. En av anledningarna är att kunna uttrycka sig när man mår dåligt. Det finns många fler anled...