Musa

2.1K 154 587
                                    


Bu bölüm gulbahar047 okuyucuma hitap ediyorum. Musa'nın bölümü için çok ısrarcı oldu ve bende kıramadım...

Ve medyadaki şarkı benden tüm güzel yürekli okurlarıma gelsin...

Mekanın kapısından içeri girerken kapıda ufak denilecek bir kızla çarpıştım.

"Dikkat etsene biraz!" Yaş dolu bal gözleri koyunun en kara tonu gözlerime güneş oldu.

Nereden düşmüştü ki yavru ceylan böyle? Bu bataklıkta işi neydi?

"Özür dilerim." Sesindeki kadife tını yıllardır duymayı özlediğim melodi gibiydi.

"Neden ağlıyorsun ufaklık? Biri bir şey mi dedi sana?" Elinin tersiyle yaşlarını sildi.

"Babamın içerideki abiye çok borcu varmış... Beni buraya getirdi borcu ödeyecekmişim..." Kesik kesik çıkan tiz sesi vicdan yoksunu kalbimi yumuşattı sanki.

"Gel bakayım sen, kimmiş bu abi."

Adımlamaya başladığımda peşimden ördek yavrusu gibi takip etmeye başladı. Yardıma o kadar muhtaçtı ki, ilk kez birine yardım eli uzatmak istedim.

Ekrem abiye durumu anlatıp kız için bir yol bulabilir miyiz derken odanın dışına taşan seslerle duraksayıp arkamdaki kıza döndüm.

"Sen burada kal tamam mı? Ben hemen geleceğim." Belimdeki silaha sarılıp içeri daldım.

Ekrem abi kumar borcu olan Hikmet'i masaya yatırmış hırpalıyordu. Önce müdahale etmeden kapıyı kapatıp neler olduğunu anlamaya çalıştım.

"Kızı ikna et Hikmet yoksa seninle kapatırım borcunu."

"Abi kızı getirdim ama direniyor ben ne yapayım. Edebiliyorsan sen et."

"Ulan şerefsiz bende seni sikmezsem. Nerde lan kız!"

"Dış kapının önünde bekliyo." O an elimde tuttuğum silahı beynime dayamak istedim. Ama önce bu baba bozuntusunu, ardından Ekrem'i sonra kafama sıkmak bu pislikten o masum ceylanı korumak istedim lakin gücüm yetmedi.

"Musa kızı getir." Gözümü yumup zaman kazanmaya çalıştım aklıma bir fikir gelmesi için.

"Abi bu hayvan sana kızın yaşını söyledi mi?" Şaşkınlıkla yüzüme bakan Ekrem abi sinirle Hikmet'e döndü.

"Kaç yaşında lan kız!" Hikmet'e fırsat vermeden ben yeniden girdim araya.

"Abi kızı gördüm ben dışarıda. Çok ufak belki reşit bile değil."

"Doğru mu söylüyor. Konuşsana şerefsiz!"

"18'ine üç ay var abi!"

"Hay senin amına koyayım ben Hikmet!"

"Abi kız çok küçük birinin yanında bahsederse başın bu kez çok büyük derde girer. Bu defa öyle hastaneye yatmaklada kurtulamazsın."

"Ne yapayım Musa. Borca karşılık bunu mu?... Tövbe tövbe."

"Abi borca karşılık burada çalıştır kızı o arada yaşı büyür, hem belki zamanla sever seni gönlüyle gelir!" Dilimi çekip koparsaydım da bu teklifi yapmasaydım.

Aynadaki BenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin