Bu bölüm Musa'dan ve Musa'yı seven arkadaşlara gelsin...
Müzikte benden sizlere...
gulbahar047
DenizN19 Elvedamm
AlevABDL Silenzio_6 XENA_SAKARYA aydinaysee95 LiliM846 Larana50 AsiRuh11 1kitap_1Yüreğim nasıl sıkışıyor, sanki duman aldım Deva'nın ortadan kaybolduğunu duyduğum andan beri.
Kesin o hastalıklı piçin işiydi. Tabi Kıbrıs'a Mine'yle gitmeyi bu kadar çabuk kabul etmesinin altında mutlaka bir sebep olmalıydı. Ulan kafama sıçayım, nasıl tedbirsiz davrandım.
Eğer dedikleri gibi bu hayvan kaçırdıysa kızı bu defa yemin olsun kimseye bırakmam ben öldürürüm. Şu Burcu'yu bi bulsaydım zaten ellerimle öldüreceğim ya...
Ah be küçüğüm affet bu firavun'a köle olan Musa'yı... Ben aşkımın ibadetine sadık olamadım... Seni yine zalimlerden koruyamadım... Affet!
"Hayırdır Musa ne düşünüyorsun öyle dertli dertli?" Yerden aldığım bakışlarımı kaldırarak Ekrem'e baktım.
"Hiç abi öyle dalmışım." Ulan cebimde gezdireceğim adama abi diyorum ya önce kendi kafama sıkmam lazım.
"Kerim'e haber verdin mi?"
"Yok daha söylemedim."
"Neyi bekliyorsun? Ara bir an önce. Benden gizli arıyormuş gibi yap da yemi yutsun yoksa benden önce o beni öldürecek."
'Nerde o günler bende elimi pis kanına bulamamış olurdum.'
"Ararım şimdi." Yerimden kalkarken kan revan içinde inleyen adama kaydırdım bakışlarımı.
Kerim kardeşini bu halde gördüğü anda ikimizide sikecekti eminim. Üstelik o suçsuzdu, asıl gerçeği öğrendiği hâlde bu adamı yem yaptı kendine. Lan, bu pisliğin gebermesi bir şey değil de, bende bok yoluna gideceğim ona yanıyorum.
Burcu'yu hala bulamadım ve Deva henüz güvende değil, bu piç ha öğrendi öğrenecek korkusu yaşıyorum sürekli. Bari onu koruyabilseydim.
Adal'a da güvenmekle iyi mi yapıyorum emin değilim. Sırf Deva'yı elinden kaçırdığı için aklı başına gelsin diye kolundan vurdum ama... Aslında hırsıma yenildim biliyorum çünkü; soğumadı küçüğümü bulana kadar içim. Eğer biraz daha bulamasaydım ben öldürecektim herkesi.
Neyse ki ben onlardan her zaman bir adım öndeydim. Kaçırıldığı yerin tüm güvenlik kameralarını ayarladım. Arabanın kiralandığı şirkete belli miktarda para vererek ulaştığım izlerle biraz oynadım.
Böylelikle ne Ekrem, ne de Adal ulaşamadı benim küçüğüme ama ben her fırsatta uzaktan da olsa usul usul izledim. Kaç kez yanına gitmek, olanları anlatmak istedim fakat benden kaçıp yanlış ellere yeniden düşmesin diye tuttum kendimi.
Her şey yavaş yavaş rayına oturuyor, Deva mutlu ve güvende, Burcu'yu bulmama az kaldı derken Kerim'in ne yaptığımı öğrenmesi her şeyi altüst etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aynadaki Ben
Teen FictionBalçıkla sıvanmış bir hayat, ne kadar temiz olabilir ki ??? Soruyorum size??? Aşk mı daha yakın ömrüme? yoksa ölüm mü? Hangisi kaderim?