damağımda kalan sen

2K 154 833
                                    


Bu şarkıyı dikenli_kelebek e armağan ediyorum... Bana yorumunu kullanmama izin verdiği için küçük bir teşekkür....

(Adal)

Ah Deva ne bir iz senden, ne bir haber... Çıldırmak içten değil! Kafayı ha yedim, ha yiyeceğim. Neredeysen çık gel artık. Çarelerim umutlarım tükeniyor... O piçin elinde de değilsin ki çekip alayım... Eğer seni bulamazsam değil dilimin ucuna, aklımın kıyısına getiremediğim şeyi düşünüp kendi kafama sıkacağım.  

"Adal amcamda söyledi ya Ekrem'le alakası yokmuş o adamların..."

"Neden bulamıyoruz o halde? Kaç ay oldu, koca yaz geçti kışın ortasındayız ama Deva hala ortalarda yok...!" Efkan'ın umutsuz bakışlarından çektiğim irislerimi serseri mayın gibi etrafta savurdum.

"Allah'ım aklımı oynatacağım, o piçi vurdum adamlarıysa bıraksınlar diye ama o da değil!! Kim amına koyayım o zaman, kim? Ya aklıma getirmek istiyorum bu piç kurusu Ekrem öldürdü de sakladılar mı lan bizden?"  Kendimi dolduruyordum biliyorum fakat bu belirsizlik öldürüyordu.

"Abi aklına kötü şeyler getirme her yerde arıyorum, ölse haberi gelmez mi? Ama bu adamlar kimse bilindik değil belli. Bizim çevreden olsa elimle koymuş gibi bulurum..."

"Bul o halde Cavid... Bana boş laf yapma bul Deva'yı. Yoksa ben kafama sıkacağım öldüğüne inanırsam!"  Tuttuğum silahı kafama dayayıp tetiği çekecekken Ebul kolumu havaya kaldırarak yüzüme bir tokat attı.

" İndi sağal Adal ... Yetər bu cəfəngiyat!"

(Toparlan artık Adal... Yeter bu saçmalıklar!)

"Dayanamayorum kardeşim... Eğer benim yaptığım aptallık yüzünden o kıza bir şey olursa...." Daha fazla konuşamadan karanlık odamın kasfetinde boğulmak için kaçtım yanlarından...

******

Bir yıl kadar geçen zaman kaybının ardından Efkan'ın ısrarları sonucunda nihayet mekan bugün açılışını yaptı. Özel davetliler haricinde epey ilgi vardı. Mekanın içi kadar havuz bölümünde de neredeyse adım atacak yer yoktu.

Bize ayrılan localardan birinde kalabalık grup içerisinde renkli yanıp sönen ışıklar altında dans eden insan kalabalığını izlerken elimde biten kadehimi havaya kaldırıp Eren'e işaret verdim.

"Abi saat daha 8.00 şimdiden sarhoş oldun, bence sen daha fazla içme!" Parmaklarımdan sarkan bardağa uzanıp elimden alarak sürekli hayatıma burnunu sokan arkadaşıma çıkıştım.

"İşime fazla burnunu sokar oldun, bence sende kendi işine bak Efkan!"

"Bırak karşma, ne istiyorsa yapsın." Eslem'den aldığım bakışlarımı Haktan abiye çevirdiğimde gözlerini yumarak sanki beni destekler gibi gülümsedi.

"Amca bari sen bir şey de! Son zamanlarda iyice dağıttı kendini!"

"Tamam Efkan karışmayın!"

"Benim hayatım bununkinden daha bok durumda ama ben kendimi içkiye vermiyorum!" Efkan'ın sistemiyle geçen yılda yaşananları hatırlattı.

Aynadaki BenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin