Arkadaşlar bu bölüm Deva kızımızdan...
Geçen bölümün devamı olduğu için bu bölüm de +18 barındırıyor. Rahatsız olan okuyucularım olursa bildirmek istedim.
Hepiniz tarafımdan seviliyorsunuz ❤️❤️❤️ bilin istedim.
Ha bu arada medyadaki şarkı biraz nostaljik bilenler bilir, bilmeyenler umarım beğenirsiniz ❤️❤️❤️
Bölüm drashtidhami00 okuyucuma aramağan olsun.
Günlerdir evlilik teklifinin cevabını verirken güzel bir ambiyans olsun diye hazırlık gizli gizli hazırlık yapıyorduk Burcu'yla. Bugün artık sonuna gelmiştik ve hiç açık vermememiz gerekiyordu. Bir türlü evden çıkamayan Adal kapıdan çıktığı anda elimdeki kitabı koltuğun üzerine bırakıp fırladım yerimden ve istikametimi mutfağa sabahtan beri benim yüzümden perişan olan burcunun yanına koştum.
Merdivenlerin son basamağına geldiğimde Burcu'nun yorgun hâliyle karşılaştım. İçimde vicdan azabı başlarken dudaklarımı birbirine bastırıp arkasından sokularak beline sarıldım.
"Hakkını nasıl ödeyeceğim Burcu. Sen bir tanesin biliyorsun değil mi?" O içten ve samimi gülüşü ona başka anlamlar katıyordu hüzün barındıran gözlerinin aksine.
"Saçmalama ne hakkı. Hem ben soktum senin aklına, tabi yardım edeceğim. Lafı bile olmaz." Burcu benim Acem'den sonra en yakınım olmuştu. Acem'de her zaman yanımda olmuş, yardıma ihtiyacım olduğunda kendini paralardı. Canım arkadaşım mekanı cennet olsun. Umarım biri, yada birileri intikamın o aşağılık pislikten alır.
"Hayırdır daldın gittin." Başımı iki yana sallayarak gülümsedim.
"Akşamı düşünüyorum. Sence becerebilecek miyim? Teklifini kabul etmek için sürpriz yapıyorum ama... Of Burcu ne işler açtın başıma." Elinde tuttuğu önlüğü uzatarak bir anne edasıyla azarı çekti.
"Hadi, hadi söylenme tak şunu kafana. Pastanın kekini hazırla, yoksa yetişmeyecek. İşte o zaman görürsün sürprizi!" Dudaklarımı bükerek önlüğü aldım ve üzerime sararak işe koyuldum....
Akrep, yelkovan koşuşturması hızlanırken zaman daralıyor bizde daha fazla hızlanıyorduk. Derken yukarıdan gelen kapının sesiyle bir an irkilip Burcu'yla birbirimize baktık telaşla.
"Geldiler mi? Hani Ebul arayacaktı seni?" Omuzlarını kaldırarak merdivenlere yönelen Burcu yukarıya seslendi.
"Ebul!!!" Ses gelmedi. İkinci defa seslenecekti ki; ince topuk sesleri gelmeye başladı merdivenlerden.
"Bağırma boşuna, benim." Diyen Eslem cadısından başkası değildi.
Uyuz eşek neden geldi ki şimdi bu? Bütün sürprizimi de, moralimi de bozacak şımarık sürtük ne olacak.
"He sen miydin?" Bozuk atan Burcu bıraktığı hamurun başına geçti onu umursamayarak.
"Ne o Burcu hanım beyenemedin sanırım." Dişlerimi sıkıp Efkan'ın hatırına katlanıyordum bu kıza ama sürekli Burcu'ya da bana yaptığı gibi eleştirel yaklaşması canımı sıkıyordu.
"Neden geldin , Efkan'ın evde yok...." Alayla gülümseyip masanın üzerine duran kasenin içindeki yeşil elmalardan birini alıp dişledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aynadaki Ben
Teen FictionBalçıkla sıvanmış bir hayat, ne kadar temiz olabilir ki ??? Soruyorum size??? Aşk mı daha yakın ömrüme? yoksa ölüm mü? Hangisi kaderim?