bir yabancı ve ben...

1.9K 150 457
                                    

Bu bölüm Deva'nın savunucularına gelsin...

dikenli_kelebek ve papillon_noir9 onları ayırmak istemedim...

Keyifli okumalar dilerim...

"Deva hanım!" Arkamdan gelen sese dönerek kim olduğunu baktım.

"Buyurun?"

"Merhaba ben Pusat, sizinle daha önce karşılaşmadık lakin ben sizi çok yakından tanıyorum..." Bu sözler beni yeni bir belanın içine çekecek gibi geliyordu.

"Benden ne istiyorsun?"

"Sizi bir yere götürmekle yükümlüyüm... Buyurun arabaya binin lütfen!"

"Senin yükümlülüğün beni ilgilendirmez tamam... O arabaya da bilmiyorum. Şimdi defol git! O sahibine de söyle düşsün artık yakamdan..." Geri geri adımlarken sırtımın çarptığı sert bedene başımı hafifçe en kaldırıp baktım.

"Deva hanım niyetimiz size zarar vermek değil! Lütfen arabaya binin!" Ciddiyetini koruyarak gülümsemesine devam eden adama kısılan gözlerle baktım.

"Bağır çağır yine de binmem ben o arabaya. O katilin evine girmem... Ekrem'e git söyle o bildiği Deva öldü..."

"Deva hanım kork mayın lütfen kimse size zarar veremez. Bu yüzden sizi almaya geldik."

"Kimsiniz siz, sizi tanımıyorum bile. Gidin başımdan gelmek istiyorum!"

"Arkadaşlar Deva hanımı alalım. Dikkat edin sakın canı yanmasın. Patrondan kötü söz duymak istemezsiniz!" Başımı iki yana sallayarak beni yakalayan  izbandut gibi adamın elinden kurtulmaya çalıştım.

"Bırak... Bırak beni... İmdaaaattt! İmdat yardım edin... İmdat!" İnsanlar ne zaman sığ ve kör oldular böyle. Herkes kapılara dökülmüştü ama kimse yardım etmek için kıpırdamıyordu.

Karga tulumba olmasada zorla minibüse bindirilip yanıma oturan geç çocukla kapanan kapının ardından hareket etmeye başladık.

Korkak davranmalıydım ama bu çam yarmalarıyla nasıl başa çıkacağım.... Kaderime tüküreyim, özgürlüğe adım atar atmaz o hayvanın eline düştüm iyi mi? Bu kim peki? Ekrem Musa'yı gönderirdi. Yoksa buda onun o saçma oyunlarından biri mi?

"Nereye götürüyorsunuz beni? Bakın Ekrem bir anlaşma yaptı tamam mı? Bana dokunamaz..." Adı gibi garip olan bu adam gülümseyerek sözümü kesti.

"Deva hanım merak etmeyin size bizden zarar gelmez. O bahsettiğiniz kişi eğer sizi rahatsız ediyorsa icabına bakılır elbette!" Büyüyen irislerim altın sarısı saçlara, ela gözlere sahip bu çocuğu baştan aşağı süzdü.

"Ekrem'le alakanız yoksa kimsiniz siz?"

"Merak etmeyin. Gideceğimiz yerde öğreneceksiniz."

Bu gizem, bu sır neydi böyle? Üstelik şimdiye kadar silah dayanmalıydı alnıma. Yine ne işlere bulaştım, nasıl bir oyun içine çekiliyorum kim bilir.

Acaba Adal'ın işi mi? Ama nereye gittiğimi bilmiyor ki. Üstelik korumalara haberi olduğunu söylediğimde takip dahi etmediler.

Başka bir seçenek kalıyor oda o pislik Volkan... Allah'ım inşallah o değildir. O ne Ekrem'e, neden Adal'a benziyor. Elinden kurtulmam için hiç bir çıkışım olamaz.

Aynadaki BenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin