Arkadaşlar bu bölümü sıfırdan yazdım... Adal'ın anlatımıyla oldu bölüm tekrardan ama bambaşka bir bölüm oldu...
Umarım beğenirsiniz ❤️❤️❤️
Bu bölüm esrammm47 Zerya5672 freeslazz arkadaşlarıma hitaf ediyorum ❤️❤️❤️
Şarkı benden siz değerli dostlarıma gelsin ❤️❤️❤️
Bu arada bildirmem gerekiyor bu bölümde +18 sahneler var rahatsız olan arkadaşlar bu bölümü geçebilir...
İçtiğim sigaranın dumanını temiz havanın dolduğu açık pencereden dışarı savururken arsız güneşde içeri sızarak uyuyan güzelimin sarıldığı pikeden firar eden bacaklarına değmek için çabalıyordu.
Kıskanmalı mıydım? Güneş'i, Ay'ı Deniz'i, göğü, gözlerimin rengine bürünen toprağı...
Önünden çığlıklar atarak uçan martıları, kulağına melodi olup ilişen kuş cıvıltılarını, rengarenk çiçekleri ziyaret eden arıların dili kadar tatlı yaptıkları balı, eşsiz güzelliğiyle kadınımla yarışacak narin kelebekleri... Kısacası gözünün değdiği her şeyi.... Kıskanmalı mıydım?
Sevmek böyle bir şey demek. Vay be gönlüm, sonunda sende dize geldin he! Bu güzel kadın uğruna köleliği kabul ettin! Başımı çevirip pürüzsüz güzelliği süzdüm ve;
"Köle olunmaz mı bu güzelliğe." Diye mırıldanarak dudaklarımı iki yana kaydırdım camın önünden ayrılırken saatlerdir oturduğum koltuğa oturdum yeniden.
İçi utanmadan avaz avaz gülen gözlerimi gecenin karanlığında bana sunduğu, gün ışığında gizlice davet ettiği beyaz teninde hayranlıkla gezdirdim. Ayak parmaklarından başlayarak kıvırıp üst üste çarpık hizaya getirdiği bacaklarından yukarı tırmandım.
Aldığı nefesi saldığı aralık dudaklarında asarken bakışlarımı, içimi titreten o arzu dolu anlar canlandı dolu dolu olan bakışlarımda. Ruhum sığmıyor, taşıyordu bu bedene. Kalbim desen küçük bir çocuğun mutlulukla attığı parendelere eşlik ediyordu. Ne oturuduğum koltuk taşıyabiliyordu beni, ne de bu oda sığdırıyordu içine.
Şu saat olana dek bin kez, bin kez istedim yeniden benim olması için ama canını çok yaktım biliyorum. Bu yüzden ikinci bir aşk oynaşına sürükler, canını daha çok yakarım diye öpmeye bile kıyamadım.
Yerimden kalkıp uyuyan güzelin yanına sokulmak için bir iki adım attım ama durdurdum kendimi. Biliyorum şimdi yanına gidip dudaklarından nefesler çalsam kaybettiğim nefesimin yerine dayanamaz, isteklerime karşılık isterdim. Odadan çıksam... Onu da yapamıyorum.
"Offf..." Tuttuğum beni boğan o kısacık soluğu salarken; 'En iyisi yanına uzanıp sarılmak ve o bahar kokusuyla huzura dalmaya çalışmak olacak.' diye düşündüm.
Yattığı yerde huzursuzca kıpırdanan kızla dikkatim dağılırken, hislerimin beni kontrol etmesine izin verip yanına uzandım.
Elimi narin beline sararak kendime çekip cenin pozisyonu alan kadınımın çıplak sırtını göğsüme yasladım bacaklarını bacaklarıma dolayarak.
Aslında benim asıl korkum Deva'nın uyandığında hissedeceği pişmanlık! Gece yanan ateşin içine gözü kapalı atılan, kalbime pranga olan kadınım ya o ateş şimdi dinmişken yaşarsa pişmanlığını?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aynadaki Ben
Teen FictionBalçıkla sıvanmış bir hayat, ne kadar temiz olabilir ki ??? Soruyorum size??? Aşk mı daha yakın ömrüme? yoksa ölüm mü? Hangisi kaderim?