arzu60600 AlevABDL ya hitaf ediyorum keyifli okumalar dilerim ❤️❤️❤️
"Evlen benimle!"
Pat diye sorduğum soruyla bir anda içtiği sıcak çorbayla dilinin, damağının yandığına emindim. Şaşkın çöl şahinim benim. Nasılda büyüdü o sarı bal gözleri.
Biliyorum bencilce şuan yaptığım. Kendimi düşünmekten başka bir şey değil ama onu bir kez kaybettiğimde yaşadığım tarifi olmayan acıyı bir kez daha yaşamak istemiyorum.
Eğer kabul ederse ömür boyu her zerresiyle bana ait olacaktı. Benim matemim de; dış dünyadan, üzüntüden, kederden uzak benimle mutlu olarak yaşayacaktı.
Evet, gerçeği ondan sakladığım için suçluyum lakin onun gözünden artık yaş aksın istemiyorum. Yüreği parça parça olmuş bu kadının yüzünde göreceğim ufacık tebessüm için bile değer bildiklerimi saklamam.
"Ne dersin Deva? Benimle bir ömür geçirir misin?" Kekeleyerek ince parmakları dudaklarının kenarını temizledi. Çünkü yanmıştı dili konuşamıyordu.
"Be... Be.... Ben..."
*******
(1 hafta...)
Toplantının olduğu bu gün evdeki önlemleri ve korumaları iki, hatta üç katına çıkardım. Çünkü Efkan ve Ebul'de benimle birlikte Timur abinin mekanında olacaktı ama yine de içimin rahat etmesi adına evde güvendiğim birinin olmasını isteyerek Cavid'i bıraktım.
Abisi gibi iyi eğitim almış, gözü pek biriydi. Namlunun ucuna kim gelirse gelsin affetmezdi. Ebul'den sonra güvendiğim Deva'yı gözü kapalı emanet edebileceğim tek kişiydi. Hem de her bakımdan.
Boş mekanın içinde oturmus, Masanın üstünde duran tükenmez kelemi çevirerek dalgınlığın dibine vurup yüzeye çıktığım sırada duyduğum bir cümleyle elimi kalemin üzerine vurarak durdurdum. Sert Bakışlarımı Kesik denen Tanju'nun endişli yüzüne kaldırıp aynı sertlikle sordum sorumu.
"Ne demek o?" Elini havada savurarak tekrar etti.
"Demek istediğim Ekrem'in başa geçmesi işimize gelmiyor açıkçası. Davut'un karşısına çıkacak tek kişi Timur ve biz onu yerinde görmek istiyoruz. Yoksa o yeni yetme hepimizi bitirecek..." Kesik'in sözlerinin ardından Haktan abiye kaydı kararan bakışlarım. İda en az benim kadar şaşkındı lakin belli etmiyordu.
"Peki buna Davut bey nasıl tek başına karar verebiliyor?" Kaymakam araya girerek tok sesini duyurdu.
"Davut'a kimsenin karşı çıkmayacağını biliyorsun evlat. Timur abin seni başa geçirirken her şeyi anlatmadı mı yoksa?" Dişlerimi sıkarak beni hafife alan kaymakama alayla gülümsedim.
"Anlattı.... Anlattı ama benim asıl anlamadığım sizin bize ne yüzle geldiğiniz. Yanlış hatırlamıyorsam Timur abi sizleri yanına çağırdığın da onu reddederek Kerim'in yanında saf tutmayı tercih ettiniz. Timur abi sizlerin yapmış olduğu tercihler nedeniyle Bursa'nın hakimiyetini kaybetti... Yanlış mıyım?" Kaymakam epey gergindi ve gerginliği benimde gerilmeme neden oluyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aynadaki Ben
Teen FictionBalçıkla sıvanmış bir hayat, ne kadar temiz olabilir ki ??? Soruyorum size??? Aşk mı daha yakın ömrüme? yoksa ölüm mü? Hangisi kaderim?