❄️15.Bölüm❄️

11.3K 845 473
                                    

Bu bölümü;🌠

beyzaatalay_ Hayal218 ikikelimemqq ZehraAyin7 kalbimvarbenimde ceyda1111188 birkullanicizz sessizsulardayim sadekitalfali sevilsevgiserap birhikayedelisii1 hayatsacmaligi nazlikarxx00 HmeyraAtay OrhanAte0 alevligiller

Adlı okuyucularıma ithafen yazıyorum..🖤

25.Bölüme ithaf isteyenler bu satıra yorum bırakabilirler..🖤🌠

❄️

Medya: Nükleer Başlıklı kız - Büyüdüm

Medya: Nükleer Başlıklı kız - Büyüdüm

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

❄️

Savaş'ın yüzü her geçen saniye biraz daha ciddiyetini kaybederken bana serseri bir bakış attı ve aynen benim gibi kollarını göğsünde birleştirip dirseklerini masaya koydu. Ardından nefesini yüzümde hissedebileceğim kadar yakınıma geldi ve "Seni hayal kırıklığına uğratmak istemem ama.." durdu ve başını masaya eğip üzgünmüş gibi bir ifade takındı. Bir süre öyle kaldıktan sonra başını kaldırdı. Yakınlığımızdan rahatsız olunca kendimi hafifçe geriye çektim. Savaş ise bana doğru biraz daha gelip "Biliyordum" dedi. Şaşkın ördek gibi açılan ağazım idrak etmemi zorlaştırıyordu. Bilmesi imkansızdı. Neredeyse bütün eşyaların yerini ezberlemiştim. Bana alayla bakarken yüzü her geçen saniye daha da kasıldı. Yüzü eski haline dönünce kollarını çözdü ardından ağzına keyifle yemeğini götürdü.

Şaşkınlığımı zor da olsa gizledikten sonra ona konuyu değiştirmek için "Çantamı bana verir misin?" Diye sordum. Başını yavaş hareketle bana doğru kaldırdı ve olumsuz bir şekilde salladı.Ardından yemeğine devam etti. Elbette vermeyeceğini biliyordum. Çünkü o karşılıksız bir şey yapmazdı. Bu nedenle ona "Ne istiyorsun?" Diye sordum. Bana hızlı bir şekilde başını kaldırdı ve "Borçlu olmayı seviyorsun galiba?" Dedi. Lanet olsun ki yine haklıydı. Daha geçen gün anlattığı dövmenin hikayesinin karşılığını ödememiştim. Ona kötü bir bakış attım ve yüksek sandalyede kibar bir şekilde bacak bacak üstüne atıp kollarımı göğsümde birleştirdim. Ona meydan okurcasına bakarken tekrardan "Ne istiyorsun?" Diye sordum. Çanta benim için önemliydi. İçinde yanıma alacağım eşyalar kadar çöpe atacaklarım da vardı. Eski Esinden kalanlar..

SİYAHIN ESİRİ | Lobelia Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin