❄️35.Bölüm❄️

9.7K 626 660
                                    

Bu bölümü;

Rstem7 Hayal218  harmanhuman piremses404 olmusumutlar birbaskayizzaten selenimsevval karanlikmodda zeliskiz annesevkatigibi letsgohayaller prensesbirkiz100 nazlikizsug kalbimvarbenimde birkullanicizz yaseminboncuklu Fatihylmz4 seymayazici__ coskuncoskun- beyzaatalay_ zehracakirli asudetoprakk_ sessizsulardayim ikikelimemqq hayatsacmaligi yazarnazar

Okuyucularıma ithafen yazıyorum..💫

❄️

Duyduğum her kelime kalbime balyoz darbeleri indirirken tehlikenin boyutunu anlamaya çalışıyordum. Savaşı'ın aldığı keskin nefes sesleri bütün ortamı daha fazla gererken "Benim ölmem seni ilgilendirmiyor." Dedi. Savaş ve ölüm.. O kadar ona yakışmıyordu ki. Adamın sesi bir kez daha duyulduğunda adamın kim olduğunu hatırlamıştım. "Ne demek seni ilgilendirmiyor? Bak evlat ben seni bu-" Savaş adamın sesini bir bıçak kadar keskin keserken "Kapa çeneni" dedi ve aşağıdan bir kaç kırılma sesi geldi. Bu adam Akın'ın yaralandığı haberini getiren adamdı.

Ortam derin bir sessizliğe gebe kalırken aşağıdan bir kaç adım sesi geldi. Ardından adam acımasız bir sesle "Belki canın umrunda değil ama Açılay 'ın ölmesi.." Savaş adamın lafı biter bitmez "Onun adını o leş ağzına alma" diye bağırdı. Elim refleksen ağzıma kapandığında kalp atışlarım daha fazla hızlanmaya başlamıştı. Açılay dediği kızı merak ederken bir an önce odaya tekrar girmek istedim. Her ne kadar neler olduğunu bilmek istesem de bir yanım duyacaklarımdan korkuyordu.

Adımlarımı uzaklaştırdıktan sonra Selinle beraber odaya doğru yönelirken Savaş'ın aşağıdaki bağırışı ile durdum. "Gerekirse her şeyi görmezden gelirim ama Açılayın canına zarar gelmesine izin vermem!"

Kalbimde bir burukluk hissederken adımlarımı tekrar hızlandırdım ve odaya geçtim. Selin bana çatık kaşlarla bakarken ona bakmamaya çalıştım. Aldığım nefesler sıklaşırken ciğerlerime dolan oksijen bana yetmiyordu. Çantama doğru ilerledim ve içinde son kalan sigara paketini çıkartıp içinden bir dal çıkarttım. Adımlarımı terasa doğru yönlendirirken sigaranın ucunu yaktım ve terasın kapısını açıp adımlarımı masaya doğru yönlendirdim. Kalçamı masaya yasladıktan sonra kolumun birini göğsüme bağlayıp öbür kolumla destek verdim.

SİYAHIN ESİRİ | Lobelia Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin