❄️16.Bölüm❄️

11.6K 851 341
                                    

Bu bölümü;

ZelihaSinan5 eysansayar77 aysuaysu33 ZehraAyin7 yaseminboncuklu birhikayedelisii1 beyzaatalay_ kalbimvarbenimde Hayal218 zeynepotmanq DenizYldz046 seckinsin sadeceuzgunbiri annesevkatigibi

Adlı okuyucularıma ithafen yazıyorum..🖤

Medya: Model - Müzik Kutusu

❄️

❄️

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

❄️

Savaş'ın hayatıma girmesiyle kaybettiğim şeyleri düşündüm.Ben; özgürlüğümü kaybetmiştim, ben dostlarımı kaybetmiştim, ben kelebeklerimi kaybetmiştim ve en acısı da, Kendimi kaybetmiştim. Savaş'a nefret dolu bakışlarımı gönderdiğimde bakışları daha da karardı. Simsiyah gözlerinin içindeki ufacık bir karartı..

Ellerimi göğsüne koymam başlarımızın arasına mesafe koyabilse de bacaklarıma değen kot pantolonunu hissedebiliyordum. Bacaklarımızın birbirine değmesinden rahatsız olunca göğsündeki ellerimi tutunma ihtiyacıyla omuzlarına çıkarttım. Bacaklarımızın arasına mesafe koyabilmek için geri adım atmaya çalışınca elleri izin vermedi. Savaş'ın bakışları sadece gözlerimdeyken bu hareketimle köprücük kemiklerime kaydı. Ona yenilmemek için ifadesizliğini koruyan yüzüm ne kadar tepkisiz olsa da içimde yanan ateş gitgide büyüyordu. Yanaklarımdaki ısıyı farkedince bakışlarımı Savaştan kaçırdım ve arkadaki perdelere bakmaya başladım. Tenimdeki parmakları hareket kazanınca bakışlarımı tekrardan gözlerine çevirdim. Ona baktığımı anladığında dudağı alayla kıvrıldı. İçimdeki yaralardan yarattığım Esin tekrardan dile gelince Savaştan ayrılmaya bir kez daha çalıştım. Belimdeki ellerini sıklaştırdı ve sert bir şekilde tekrardan onun bedenine çarpmamı sağladı. Bedenini her geçen saniye bana daha çok bastırması belimde ufak bir sızının peyda olmasına neden oluyordu. Canımın yandığını hissettiğinden emindim.Zira gözlerindeki sadistçe pırıltıların başka anlamı olamazdı.

SİYAHIN ESİRİ | Lobelia Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin