Medya: Bölümden Kesitler 💫
❄️
Kısa süre sonra her ne kadar uykum olsa da gözlerimi kapatmaktan bir adım ileri gidememiştim. Birden gelen kapı tıklama sesi ile Selin'in sesini duyduğumda yüz ifademi sabit tutmaya çalıştım. "Gel.."
Gelen yumuşak ayak seslerinden sonra birinin önümde durduğunu hissettiğimde duyduğum ses ile kim olduğunu anlamıştım. "Uyudu mu..?" Pars bunu öyle bir şekilde demişti ki sesinde hem şaşkınlık, hem inanamadığı bir tını hem de şefkat vardı. Selinden onaylar bir mırıltı çıktığında sordu. "Neden şaşırdın ki..?" Pars kısa bir sessizlikten sonra derin bir nefes alıp konuştu. "Dün geceden beri uyumamıştı.."
Pars'ın önümden kalktığını hissettiğimde karşımızda ki tekli koltuğa oturduğunu hissetmiştim. Burada durması beni rahatsız hissettirirken Pars'ın sorusu ile ona kısa bir an minnet duymuştum. "Burada kalmak ister misin?" Kısa bir sessizlik ardından tekrar devam etti. "Tabii senin için sorun yoksa ve de kendini kötü hissetmeyeceksen.."
Selinden ses soluk çıkmazken pars kendini savunmaya geçti. "Biliyorum şuan fazla saçma geliyor olabilir ve hatta bana güvenmemekte de haklısın ama bu isteğimi benim için değil Esin için değerlendirmeni istiyorum." Selin'in böyle bir şeyi istese bile kabul etmeyeceğini biliyordum. Kabul edemezdi. Başta zaten Savaştan gizli bir şekilde buraya gelmişti. Bir de kalırsa onun için kötü şeyler olabilirdi.
Selin sessiz bir şekilde "Esin için her şeyi yapabilirim ama bu benim elimde olan bir şey değil.. Elimde olan bir şey olsaydı baştan Esinin burada olmasına izin vermezdim." Dedi. Pars sıkıntılı bir nefesi ciğerlerine çektiğinde anlayışla konuştu. "Anlıyorum seni.. Zaten biraz bencilce bir teklif oldu bu.." Selin birden şüphe ile konuştuğunda o an uyumadığımı belli etmek ve onun ağzını kapatmak istemiştim. "Bencilce? Esin için olan bir şey nasıl bencilce olabilir ki?"
Pars nefes sesine benzer bir gülme sesi çıkarttığında ciddiyetle konuştu. "Esin için olan her şey benim için. Onun mutluluğu da üzüntüsü de beni etkiliyor. Yemek yemiyor, uyumuyor ve hatta şu koltuktan kalmıyor bile.." dediklerine bir anlam veremezken benim onu bu kadar etkilediğimi öğrenmek kendimi kötü hissettirmişti.
Pars ufak bir sessizliğin ardından devam etti. "Tabii daha yeni geldi. Anladığım kadarıyla iyi şeyler yaşamamış. Esini tanıdığım kadarıyla da Esin onu derinden etkileyen bir şey olmadığı sürece böyle olmazdı." Selin sert bir soluğu ciğerlerine çektiğinde kabaca konuştu. "Sen Esini nereden tanıyacaksın ki? Nasıl bu kadar onun hakkında emin konuşuyorsun? Daha doğrusu bu kesinlik nereden geliyor? Öz güveninden mi yoksa kulaktan duymayla mı?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİYAHIN ESİRİ | Lobelia
Teen FictionTAMAMLANDI✓ SİYAHIN ESİRİ SERİSİNİN 1. KİTABI Uzun soluklu ve gizemlerle dolu bir kurgudur. İlk bölümlerde sanıldığı gibi bir kurgu ortada yoktur! ❝Elimi kalbinin üzerine koyduğumda konuşmak için derin bir nefes aldım. Savaş sanki bunu anlamış gibi...