Medya Bölümden Kesit..💫
❄️
Bedenimi heyecan duygusu esir alırken ikilemde kalmış gibi bir aşağı katın merdivenlerine bir de yukarı katın merdivenlerine bakıyordum. Aşağısı daha çekici geliyordu. Fakat çantamı bulmam gerekiyordu. Çantamın yukarıda olma ihtimali çok daha yüksekti.Eğer çantanın içindeki kolyemi bulamazsam kendimi hiçbir zaman affetmezdim. Adımlarım benden habersiz bir şekilde yukarı doğru yönelince onlara itaat ettim. Uzun koridordaki tabloların her biri incelenmeye değerdi. Şuan bakamasam da çantamı bulduktan sonra hepsini incelemeye karar verdim.
Adımlarım koridorun sonundaki odaya gelince durdum. Derin bir nefesi ciğerlerime götürdüm ve elimi kapının koluna doğru kaldırdım. Kapıyı açınca yüzüme gelen koku ile gözlerim izinsiz bir şekilde kapandı. Neydi bu adamı gözümde bu kadar farklı kılan şey? Ondan ne kadar uzaklaşmak istesem de günün sonunda kendimi yine onun yanında buluyordum. Kendime karşı gelip ihanet ediyordum fakat ona karşı gelemiyordum. Kelebeklerim de bu yüzden ölmemiş miydi zaten? Bencil ve tatlı duygularım yüzünden.İçimde yeniden oluşan o karşı konulmaz duyguların filizlenmesini hissedince kendimi sanki bir rüyadan uyanmış gibi silktim ardından odanın içine adım attım.
Fazla düzenliydi.Olmaması gerektiği kadar düzenliydi. Gözlerim odadaki büyük kitaplığa takılınca kitaplığın yanına doğru ilerledim. Her bir kitap özenle yerleştirilmişti. Ellerim büyülenmiş gibi narin bir şekilde kitaplara doğru havalandı. Eğer Savaş'ı tanımasaydım Obsesif kompulsif bozukluğunun olduğunu düşünebilirdim. Parmaklarım kitapların her birine dokunurken adımlarımı kitaplığın sonuna doğru yönelttim. Kitapları elime almak istesem de o kadar özenle yerleştirilmişti ki sanki ben dokunursam bütün büyüsü bozulacakmış gibi. Kitabı rafından çıkartmaya cesaretim de yoktu zaten. Zira aldığım kitabı tekrardan o düzenle yerine koyamayabilirdim. Kitapların konuları genel olarak felsefe üzerineydi. Savaş gibi birinin bu tür kitaplar okuyacağı aklımın ucundan geçmezdi. Ön yargılı davrandığımın farkındaydım ama bana yansıttığı şey buydu.
Buraya ne için geldiğimi bana hatırlatan iç sesim ile kendime geldim. Adımlarımı, geçen gün ben odasına gelince acele ile bir şeyleri sıkıştırdığı çekmecesine yönlendirdim. Her şeyi o kadar titizlikle yerleştirmişti ki yatağının üstünde tek bir kırışıklık dahi yoktu. Onun için eşyaları yerinden oynatmadan önce hafızama iyi bir şekilde kaydediyordum. Çekmecenin önüne geldiğimde sakin bir şekilde ilk bölmesini açtım. Gözlerimdeki hayran pırıltılar ile çekmecenin içine bakarken içimdeki hayranlık hissini bastırmaya çalışıyordum. Sayamayacağım kadar çok, uçuk fiyatları olduğunu tahmin ettiğim saatler vardı. Savaş'ın bu kadar düzenli olacağını da düşünmezdim. Kıyafetlerimi giyerken her zaman arkama bile bakmadan yatağa fırlatan ben şuan bu düzenin içinde kaybolmak istiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİYAHIN ESİRİ | Lobelia
Teen FictionTAMAMLANDI✓ SİYAHIN ESİRİ SERİSİNİN 1. KİTABI Uzun soluklu ve gizemlerle dolu bir kurgudur. İlk bölümlerde sanıldığı gibi bir kurgu ortada yoktur! ❝Elimi kalbinin üzerine koyduğumda konuşmak için derin bir nefes aldım. Savaş sanki bunu anlamış gibi...