279: ostatnie pytanka.

32 7 25
                                    

30 grudnia 2020 r.

Kolejny dzień nic nie robienia. Ale jutro już wolne więc koniec nudy.

Przyszła książka od Ritzu z psychologii, po spisie treści średnia. Spodziewałam się szerszej ilości zaburzeń – zobaczymy ile z tego nada się do ciekawostek psychologicznych.

Podsumowanie roku i postanowienia są już przygotowane do publikacji i pojawią się w następnym rozdziale.

Gotowi na pożegnanie roku 2020?

Odpowiedzi na pytania po raz ostatni w tym roku.

1

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

1. Z ulubionych słodyczy, to na pewno rafaello i białe Kinder Błeno. No i knopersik.

2. Chyba czerwiec, bo jest ciepło I JASNO nie to co w grudniu.

3. Nie mam ulubionego kraju.

4. Nie mam, więc zostaje Polski. Ogólnie mam wiedzoodporność na pojmowanie obcych języków.

5. Jako, że nie znam języków obcych, a i jestem słaba w orientacji terenowej oraz panikarą i panną co się łatwo gubi wybieram – Świnoujście w Polsce ^^

6. Jedna? Nie da się tak.
Bardzo lubię ekipę dzienniczkową: 🥰
-Cynamonka_ _TeQuilla_ Way_For_Me CoookieWoman 

Nie mniej jednak poznałam sporo fajnych osób na Wattpadzie np. CatchTheBlueDragon 💙

7. Urodzinki mam w Lutym

8. Tak, telewizja przesadza z tym wirusem, niektórym ludziom odbiło, a strony typu ig oraz fb wcale nie lepsze. Dużo fake-newsów było.

9. Kisiel (budyń brzmi tak politycznie 😂)

10. Nie umiem ani angola ani niemca. Ale już chyba wole angielski.

11. No obudziłam to na yt i taka typowa infolinia.

12. Iść do sklepu po po prowiant na Sylwestra.

13. Morze

14. To nie przekonanie, to rzucanie zaklęć. A tak serio, to zależy w jakiej sytuacji i ilości.

15. Nie mam ulubionego filmu, bo mało co oglądam

16. Trudny przypadek, Gambit królowej, szklany las i coś z psychologią

17. Saga ludzi lodu, Wronia mama, Tajemniczy ogród. Nigdy nie umiałam wybrać jednej

18. Tabaluga!!!

19. Krupnik lub jarzynowa

20. Nie nominuję, daje spokój w tym roku. Myślę że wszyscy ją przerobili, a jeśli ktoś nie robił i chce to może czuć się nominowany :)

Dziennik Si |2| Życie w czasie pandemii. Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz