°°°Seelaam :)
Çiftimiz ufak ufak diyaloglara girmeye başlıyor bakalım.
[□■□■□]
●●●
Koca gün pastanede öğrendiğim onca şeyin, yaptığım o kadar işin arasından Gökçe denilen kıza takılıp kaldım yine iyi mi?
Var bu kızda beni harekete geçiren ya da tetikleyen bi'şey ama du' bakalım. Anlayacağız!
●●●
Akşam yemeğimi uslu uslu yedim. Yaramazlık yapmadan odama geçtim. Biraz kitap, biraz müzik falan derken, sabah da erken kalkmış olmamın ve hatta yarın da yine erken kalkacak olmamın etkisiyle kendimi erkenden uykunun kollarına bıraktım.
Bunun, uykuyu çok sevmemle ve ne zaman olursa olsun, başımı yastığa koyup uyumak istediğim an uyuyabilme özelliğimle uzaktan yakından hiç alâkası yok.
Ayrıca, 'bir an önce yarın olsun da, işe gideyim'le de bir bağlantısı yok. işe gitmek, daha doğrusu çalışmak için bu kadar hevesli birisi olacağımı hiç mi hiç sanmıyorum.
Hatta Gökçe'yle ve ona karşı oluşan, önüne geçemediğim merakımla da bir ilgisi yok tabii ki.
Sadece ve sadece bugün erken kalktım ve yarın da erken kalkacağım. Bütün mesele bu. Yanlış anlaşılmalara sebebiyet verecek bi'şey olmasın şimdi durup dururken.
Neyse... Çok uzattık! Kimi, neye ikna etmeye çalışıyorsam ben de! Ayrıca neye iknâ edeceğimi bile bilmeden üstelik. Bari götümü döneyim de uyuyayım en iyisi ben!
●●●
Sabah kurduğum alarmın sayesinde açtığım gözlerimin hemen ardından, beynimin içindeki cırtlak sesli assolistin, 'Sabah uyandııım yanımda yooksunn. Solumda biiir acı senden, yooksuunn.' diye şarkıya başlamasına ve emin olduğum üzere defalarca kendini tekrar edecek olmasına aldırış etmemeye çalışarak kalktım, elimi yüzümü yıkadım, kahvaltıya oturdum.
Ama o sesine tükürdüğümün assolisti bir türlü susmak bilmedi yine beynimin içinde... Bir de takılı kalmış gibi hep aynı şarkının aynı yerini aynı şekilde defalarca ama gerçekten defalarca söylüyor. Kurtulmak istiyorum ama kurtulamıyorum.
Çok can sıkıcı yav.! Kurtulamadığın bir virüs gibi beyninde. Çaresi de yok yani. Ancak kendi isteyince terk ediyor bedeni.
Niye böyle asılı kalıyorum, nereden duyupta aklıma düşüyor bu şarkılar sanırım hiçbir zaman anlayamayacağım!
Bence şu isviçreli bilim adamları diş macunu reklamlarında poz vereceklerine bunu araştırsınlar. En azından benim bu derdime bir çözüm bulmuş olurlar. Gerçi dünya üzerinde benim gibi aynı konudan muzdarip başkaları var mıdır bilmem. Varsa onlara da çare olmuş olurlar bu sayede işte.
Uf bee! Yine dünyayı kurtaracak bir çözüm ürettim. Harikayım!
Altta kendimi teslim ettiğim fon müziğimle birlikte, kendi halimde güzel güzel kahvaltımı yapıyorken, annemin "N'apıyosun Çisem Allah aşkına?", demesiyle ona baktım boş boş.
Yine n'aptım lan ben? Çatalımı peynire yanlış yerden mi batırdım acaba? Ya da zeytinin çekirdeğini falan mı yuttum? Kahvaltı yarapken ne yapmış olabilirim ki ben şimdi? N'aptım yani yine.?
"N'olmuuuş?", dedim ağzımın içinde domatesi çevirirken.
"Kafanın içinde filler tepişiyor yine herhalde kızım. Başını sallayıp duruyorsun."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YER GÖK bir olsa / GxG
Humor☆ TAMAMLANDI ☆ ______+18______ Çisem, ilk kez kimsenin ondan beklemediği bir şekilde ani bir karar alır ve hayatını şekillendirecek bu karar, karşısına Gökçe'yi çıkarır. Gökçe'nin hal ve tavırları Çisem'in ilgisini çektikçe, ona olan merakı da arta...