°°°Selaaam :)
Nabersiniz gençler?
Kendinize iyi bakıyorsunuz değil mi?'Hikâyemiz biraz biraz hareketlensin artık!' diyorum ben.
Siz ne dersiniz?Buyursunlar efenim :)
[□■□■□]
●●●
Bütün yazışmalarımızı baştan sona bir kaç kez okuyup, telefonu yüzüme yerleşmiş salak bir gülümsemeyle kenara bıraktım.
Şimdi uyku zamanııı...
●●●
Sabah saçma salak bir melodiyle açtım gözümü. Anlamlandıramadığım bir mutluluk var üzerimde.
Gözlerimi açar açmaz telefona saldırdım 'Acaba bi'şey yazmış mı?' diye.
Yazmamış...
O zaman ben ona yazarım. N'olmuş? Hem bahanem de var.
Kime: GÖK'çe
Günaydın 🙃Bence 'Günaydın.' gayet geçerli bir bahane.
Ben kalkıp üstümü değiştirene kadar, telefonumun titreşimini duydum. Kolumu hızla kıyafete sokup, üzerimi düzeltirken telefonu kaptım.
Kimden: GÖK'çe
Günaydın Çisem :)Kime: GÖK'çe
Bugün ne kadar güzel bir gün değil mi? 💃Kimden: GÖK'çe
Bugünü özel kılan bir şey mi var?Evet. Sen varsın. Yetmez mi?
Nasıl bu kadar çabuk kabullendim sana aşık olduğumu bilmiyorum. Sana ne zaman aşık oldum aslında onu da bilmiyorum. Hatta bu kadar büyük bir değişim normal mi işte onu hiç mi hiç bilmiyorum. Ama bildiğim bi'şey varsa, o da, bugününü de yarınlarımı da özel kılacak yegane kişi sen olacaksın sanırım.
Kime: GÖK'çe
Bir günün güzel olması için onu özel kılan bi'şey mi olması gerekiyor. 🤷♀️Kimden: GÖK'çe
Haklısın. Gerekmiyor.Kime: GÖK'çe
Haklıyım tabi. Ben her zaman haklıyım ama kıymetimi bilen kimse yok. 😏Kimden: GÖK'çe
Her zaman? :) PekiTamam. Her zaman olmayabilir ama genelde haklıyım yani. En azından şu an bu böyle! Neyse... Şimdi inatlaşmanın ne gereği var di mi sabah sabah. Mis gibi enerjik enerjik uyanmışım. Aşkın, her geçen gün bana daha çok sahip oluşunu farketmişim. Ve o aşkın, insan üzerindeki etkisine bizzat şahit olmuşum. Gerisine ne gerek var.?
Kime: GÖK'çe
Geleceksin değil mi bugün❓
Gelirsen gün daha da güzel olacak çünkü.Kimden: GÖK'çe
Üzgünüm. Bu sabah gelemeyeceğim.Al işte. Gitti bütün enerjim. Omuzlarım yanıma düştü. Hayır, ne var sanki gelsen de seni görsem n'olurdu yani? Hem su böreğinden daha önemli ne işin olabilir acaba senin? Beni geçtim, o 2 dilim böreğe yazık bee? Ayrıca Nazan abla da para kazanamayacak. Senin yüzünden işletme mi batsın? Ne istiyorsun? Gelsene işte...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YER GÖK bir olsa / GxG
Humor☆ TAMAMLANDI ☆ ______+18______ Çisem, ilk kez kimsenin ondan beklemediği bir şekilde ani bir karar alır ve hayatını şekillendirecek bu karar, karşısına Gökçe'yi çıkarır. Gökçe'nin hal ve tavırları Çisem'in ilgisini çektikçe, ona olan merakı da arta...