°°°Seelaaam :)
[□■□■□]
●●●
Sabah Fırat'ın kapımda bitmesi geç olmadı tabii ki. Merak dolu bakışlarla içeri girdi ve direkt "N'oldu lan?", diye sordu doğrudan konuya girerek.
"Sanırım ben aşık oldum.", dedim bütün yaşananları özetleyen bir itiraf niteliğinde...
●●●
Fırat'ın kısa süreli şaşkınlığını beklerken, "Babam uyuyor bak ona göre ayarla sesini. Geçen sefer yırttık bu kez yakayı ele vermeyelim. Uyanırsa harbiden kızar düşüncesizliğimize.", diyerek uyardım.
"Ne dedin, ne dedin?", diye sordu Fırat beni duymamış gibi.
"Uyanırsa kızar dedim..."
"Yok yok ondan önce ne dedin.?"
"Babam diyord......"
"Yav yok.! Ondan da önce. En başta. ilk geldiğimde..."
Derin bir nefes alıp verdim önce. "Ben Gökçe'ye aşığım galiba lan.!"
Ellerini yumruk yaparak, dirseklerini hızla gövdesine doğru çekip, şu meşhur başaranların sevindiğinde yaptığı hareketi yaparken aynı anda ağzından "Yes bee!", diye tıslar gibi bir ses çıkardı... Yarım tur da kendi ekseni etrafında dönmeyi ihmal etmedi, mevlana torunu ya benim başıma amk...
Karşımda gösterdiği sevinç gösterisi bittikten hemen sonra da, "Senden hızlısı mezarda yalnız.", dedi omzuma hafif bir yumruk atarak. Tabii ki bu hafif yumruk, o camışa göre hafif bir yumruk, çünkü bunun bir tık üstü beni hastanelik hatta komalık bile eder. Başım döndü lan.!
"Yavaş lan ayı. Ne vuruyosun?"
Koltuğa güzelce yerleştirdi kendini. "Tamam lan heyecandan oldu. Özür. Neyse anlat bakim nerden anladın, nasıl anladın?"
Şimdi ben Fırat'ı buraya konuşmak için çağırdım çağırmasına ama, Fırat'a Gökçe'yi sütyenle gördüğümü söylemeli miyim yoksa söylememeli miyim? Ya gözünde canlandırırsa? Sikerim dedesini o zaman.! Durup dururken papaz oluruz. Ama şeffafta olmam lazım.
'Sal gitsin kızım yaa... Fırat şerefsiz bi çocuk değil ki, senin helâline yan gözle bakmaz o. Anlat ne varsa amk!', dedi içimdeki ses. 'Helâlim' mi? Harbiden de benden hızlısı mezarda yalnız. 'Helâlim' ne be.? Öğğkk... Ne kıro bi iç sesim varmış benim?
Bir anlık kararsızlığın ardından, sabırsızca dibimde beni bekleyen bu dallamaya, yine de olduğu gibi anlattım her şeyi...
●●●
"Senin helvan kavrulmuş bebeyim. Hayırlı uğurlu olsuuunn.", diyerek konuyla ilgili ilk giriş yorumunu yaptı piç. "Aramıza hoş geldiiin. Aşık olanlar kervanına katılanlar, mood on. Seni böyle izlemek acayip keyif verecek ama var yaa..."
"Kapa çeneni lan, ökaryot.! Dalga geçme.", diyerek çemkirdim Fırat'a.
Sanki yapabilirmiş gibi daha da gülerek, "Bana ne bozuluyon kızım.? Zaten aşk seni yeterince bozacak. Bende bacak bacak üstüne atıp, haz duyarak sürünmeni, 'Gökçeee, Gökçee.' diyerek kıçında yalaklanmalarını izleyeceğim. Nasıl palyaço hatta maymun olunurmuş şimdi gör bakalım sen."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YER GÖK bir olsa / GxG
Humor☆ TAMAMLANDI ☆ ______+18______ Çisem, ilk kez kimsenin ondan beklemediği bir şekilde ani bir karar alır ve hayatını şekillendirecek bu karar, karşısına Gökçe'yi çıkarır. Gökçe'nin hal ve tavırları Çisem'in ilgisini çektikçe, ona olan merakı da arta...