°°°Selaam :)
Bugün biraz işim var, bu yüzden
birazcık daha erken geldim.Buarada...
En çok yorum yapanı,
en çok sevdiğimi söylemiş miydim?Buyursunlar ;)
[□■□■□]
●●●
Benim yine, "Benimle ne konuşacaksın?", diye sormamın üzerine, kendisini biraz geri çekip başımı yukarı kaldırarak ona bakmamı sağlandıktan sonra, "Bugün ablanla buluştum.", dedi Gökçe.
"Kimle?", diye sordum algılamak istemeyerek. "Çilem'le mi?"
●●●
Bana sarılmayı bırakarak gülümser bir vaziyette elimden tutup, beni koltuğumuza götürürken, "Evet sevgilim. Çilem'le. Başka ablan var mı bilmediğim?", diye sordu.
Koltuğa, birbirimize sarılmak yerine, birbirimizin yüzünü görebilecek şekilde diz dize oturduk karşılıklı.
Böyle oturduysak, demek ki ciddili konuşmalar olacak. inşallah kötü bi'şey çıkmaz bunun altından Allah'ım yaa. Süpaneke dinimiz amin.
"N'oldu? Niye ki? Çilem'le neden buluşasın ki sen durup dururken? Poliscilik mi oynadı, sorguya mı çekti seni? Ne dedi?", diye sordum refleks olarak kafamda milyon tane konu ve soru dolaşmaya başlamışken ağzımdan sadece bu soru cümlelerinin çıkmasını azımsayarak.
"Beni aradı ve müsait bir zamanda benimle konuşmak istediğini söyledi çünkü bu sabah ona numaramı verirken bunu yapmasını ben istedim. Arayınca da, Çilem'e bugün müsait olduğumu ve görüşebileceğimizi söyledim sıcağı sıcağına konuşalım diye.", dedi Gökçe.
"Ama sen ona 'Beni bugün ara buluşalım.' demedin ki 'Bi'şey olursa beni arayabilirsin.' dedin. Öyle demedin mi? Öyle dedin.", dedim kafam karışmış gibi.
"Evet sevgilim, senin duyduğun gibi söyledim ama ablanın haklı olarak benimle konuşmak isteyeceğini bildiğim için ona bu konuda rahatlık sağlayıp, benimle çekinmeden konuşmasını istedim aslında o konuşmada.", dedi Gökçe. "Ve ablan mesajımı gayet net anlamış."
"Hani alışverişe gideceklerdi onlar annemle. Erken mi dönmüşler acaba?", dedim ama aslında bunu Gökçe'ye değil de kendi kendime sorar gibiydim o sırada.
"O kadarını bilmiyorum sevgilim. Sormadım. Ayarlamış demekki bir şekilde zamanı.", diye cevapladı Gökçe beni yinede.
"Hani sen Handan hanıma gidecektin? Bana oraya gidiyorun diye yalan mı söyledin o zaman Çilem'le buluşmak için?", diye sorarken sesimdeki hesap soran tonu olabildiğince gizlediğimi düşünüyorum o an.
"Ben sana hiç bir zaman yalan söylemedim Çisem.", dedi Gökçe ciddileşerek. "Yanından ayrıldığımda gerçekten dergiye gittim ben. Ablan oradayken aradı beni. Seni de bu yüzden arayıp Yeliz'den istedim, ablanla buluşacağım için gecikeceğimi bildiğimden beni bekleyip merak etme diye."
"N'oldu? Ne konuştunuz peki?", dedim biraz korkak, biraz da meraklı bir halde.
"Çilem çok bilinçli ve çok hanımefendi bir kadın.", dedi Gökçe.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YER GÖK bir olsa / GxG
Humor☆ TAMAMLANDI ☆ ______+18______ Çisem, ilk kez kimsenin ondan beklemediği bir şekilde ani bir karar alır ve hayatını şekillendirecek bu karar, karşısına Gökçe'yi çıkarır. Gökçe'nin hal ve tavırları Çisem'in ilgisini çektikçe, ona olan merakı da arta...