°°°Selam :)
Merak eden ve iyi dileklerde bulunan herkese teşekkür ederim.
3 aylık bir tedavi sürecine gidiyoruz.
Bakalım, hayırlısı...Akşam görüşürüz.
Buyursunlar efenim :)
[□■□■□]
●●●
"Gidelim mi artık? Çok geç olmadan evine bırakayım seni."
Yaa ama hayır yaa... Gitmek istemiyorum ki beenn... Off yaa!
●●●
istemeye istemeye arabaya geçtim bende. Kendi kendime sokurdanmaya başladım içerde. Ki buradan da birilerine duyurulur; bu kelime halâ benim için 'sokurdanmak' şekliyle geçerlidir, aksi konuşulamaz, teklif dahi edilemez.! [son cümle yazardan birisine bir mesaj mı yoksa?]
"Bi'şey mi dedin?", diye soran Gökçe'nin sesiyle ona döndüm. Yüzümde küsmüş küçük kız çocuklarının astığı surat ifafesi olduğuna eminim o an.
"Yoo... Bi'şey mi demem gerekiyor?"
Dedim tabii ki bi'şey. Niye hemen dönüyoruz ki biz şimdi? Ben daha oturabilirdim yani. Daha zamanım varken neden kalkıyoruz ki... Hem saat daha 11 bile olmamış. Kül kedisi miyim ben? Balkabağına mı dönüşürüm sonra? Ya da neye dönüşüyorsam işte ona, ne fark eder, ana mesaj belli sonuçta.
"Bilmem. Sanki bi'şeyler söyledin gibi geldi."
"Hayır. Bi'şey söylemedim.", dedim gıcık gıcık. Neden? Çünkü şu an Gökçe'ye çok gıcığım...
"Tamam. O zaman gidelim."
Arabayı çalıştırıp, hiç itiraz etmeden hemen hareket etmeye başladı fırsatçı. Bu kadar mı sıkıldın yav benden? Az itiraz etsene! 'istemiyorsan biraz daha oturabiliriz.' falan der en azından insan di mi?
Tam o an, Gökçe'nin bir özelliğini daha fark ettim. "Neden söylediklerimi hemen kabul ediyorsun?"
"Ne gibi?"
"Yani bi'şey sorduğunda, ben ne diyorsam sorgulamadan kabul ediyorsun. Üzerine hiç gitmiyorsun." Az tartışsana benimle, biraz fikir ayrılıkları yaşasak ya? Ne düşündüğünü anlarım en azından.
"Biraz daha geniş açıyla anlatır mısın ne demek istediğini?"
"Yani diyorum kii... Bana bir soru sorduğunda, farklısını düşünüyor olsan dahi itiraz etmiyor ve okeyliyorsun. Ya da devamını hiç merak etmiyorsun. Yani bana, ben ağlıyorken gelip, 'iyi misin?' diye sorsan, sana 'iyiyim.' dediğimde, 'Tamam o zaman.' deyip geçiyorsun. Çoğu zaman 'Sen öyle diyorsan, öyledir.', gibi oluyor cevabın. Halbuki iyi değilim yani bunu gördüğün halde, buna rağmen sorgulamıyorsun. Ya da ne bileyim, yine örneklendirmek için söylüyorum, benim bi konuda abarttığımı düşündün ve söyledin diyelim mesela, ben sana 'hayır abartmadım.' dediğimde de itiraz etmeden hemen kabul ediyorsun. Belki abarttığımın ben de farkındayımdır ama kabul etmek istemiyorumdur. Ne belli yani?"
Gülmeye başladı. "Yeterince ayrıntılı bir açıklama oldu bu. Örneklendirmeler için teşekkür ederim."
"Rica ederim. Arada yapıyorum böyle şeyler."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YER GÖK bir olsa / GxG
Humor☆ TAMAMLANDI ☆ ______+18______ Çisem, ilk kez kimsenin ondan beklemediği bir şekilde ani bir karar alır ve hayatını şekillendirecek bu karar, karşısına Gökçe'yi çıkarır. Gökçe'nin hal ve tavırları Çisem'in ilgisini çektikçe, ona olan merakı da arta...