95- Ç&G Uyu Sevgilim

3K 266 372
                                    


°°°

Selaam :)

Okuma sayısında
100bini geçmişiz dün gece.

Beraber çok güzel olduk be.! :D

Bu gazla, haydin bölüme :)

Buyursunlar efenim ;)

[□■□■□]

●●●

Şimdi sırada Çilem var. Bakalım onunla neler olacak?

Hadi bakalım. Vira bismillah...

●●●

Eve girdiğimde doğrudan oturma odasına geçtim Çilem'in beni bekleyip beklemediğini görmek için.

Elbette bekliyordu... Başka bir ihtimal söz konusu olabilir miydi ki zaten? Benimki de laf olsun işte.

Benim geç gelebilme ihtimalime karşılık, evine erken gitmemek için Ferit abi de burada tabii ki...

Şaşırdım mı? Hayır. Neden? Çünkü ablam işini hep sağlama alır.

Ulan tüh bee... Madem Ferit abi de burdaymış, e ben biraz daha Gökçe'yle kalabilirmişim aslında. Keşke gelmeden arasaydım 'N'apıyosunuz?' diye, belki o zaman Ferit abinin de olduğunu öğrenir daha geç gelirdim.

Neyse, yapcak bi'şey yok, geldik artık. Başa gelen çekilir.

●●●

Bizimkilerle kısa bir sohbetin ardından odama geçeceğimi söyledim ve ben üzerimi değiştirene kadar da ablam yanımda bitti.

"Biraz konuşalım mı ablacım seninle?", dedi içeri girerken, sanki bu sabah bu konuda anlaşmamışız gibi.

Pijamama iki kolumu aynı anda sokup başımdan geçirirken ablama döndüm, "Hıımm... Acaba ben neden bu saatte buradayım? Bi düşüneyim? Iıııı... Düşündüm. Cevabı bulamadım, sen biliyor musun?"

"Sululuk yapma yine. Geç otur şöyle hadi.", dedi Çilem otoritesini korumak isteyerek sadece bıyık altından gülüp kapıyı kapatırken.

"Güldüğünü gördüm yalnız. Benden kaçmaz.", dedim umursamaz bir tavırla yatağıma doğru giderken işaret parmağımı ona doğru 'seni gidi seni' der gibi sallayarak.

"Ne kadar da neşelisin sen böyle?", diye sordu Çilem yanıma doğru gelirken küçük bir imada bulunup.

Omuzlarımı silktim, "Mutluyum çünkü."

"Farkettim.", dedi gülümserken. "Şimdi önce sen anlat bakalım neler oluyor? Son bir kaç günde bir çok şey değişmiş gibi.", derken yanıma oturdu yatağın üstüne.

"Ablam gibi mi dinleyeceksin yoksa Çilem gibi mi?", diye sordum açık açık. "Hayır, bileyim de, kelimelerimi ona göre seçeyim."

Söylediğim şeyin direkt alt yazısını okuyup, "Her ikisi de. Bu yüzden kelime falan seçme.", dedi ablam uyarır gibi.

Elimi 'Dur!' der gibi kaldırdım. "Öyle olmaz. Sonra karşımda cips paketine dönüşüyorsun. Hevesli hevesli anlatacam ben sana şimdi, içinden kocaman şey çıkacak sanacam, sonra bir açacam, bir avuçluk cips var içinde. Saymam. Banena. Nasıl dinleyeceksen söyle, öyle anlatacağım."

YER GÖK bir olsa / GxGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin