°°°Selaam ;)
'Hikâye bitince başka yazacak mısın?'
diye soruluyor sürekli.
En iyisi buradan bir kere de
toplu cevap vermek olacak sanırım.Final verince bir süre dinleneceğim arkadaşlar.
Gerçekten yazmaktan yoruldum.
Kendimi tekrara düşmek istemiyorum.Ben de biraz ara verip
kitap okuyayım artık sizin gibi burada di mi?
Hep yaz hep yaz nereye kadar?Bana (buradan değil) mesaj yoluyla kitap önerisinde bulunursanız memnun olurum.
Ama lütfen beğeneceğim,
yazım ve aktarımı iyi olan
hikâyeler olsun.
Buradakilerin çoğunun malesef 'çöplük' olduğunu söylediler bana.
Ne istediğimi anladığınızı umuyorum.Ve son olarak,
kafamı biraz toplayınca yeni bir kurguyla yine karşınıza çıkacağıma eminim.
Çünkü burayı seviyorum.Sanırım açıklama yeterli olmuştur.
Hayde şimdi yeni bölüme.Buyursunlar ;)
[□■□■□]
●●●
Aynada gördüğüm kendimden korktum... Sonra o korku gülümsemeye, o gülümseme sesli gülmeye ve o sesli gülme de sonunda ellerimi ağzıma bastırarak çığlık atmama sebep oldu sevinçten.
Gökçe galiba benim sevgilim oldu.!
Lannn... Ne galibasıııı?
Gökçeeee... Benim... Artık... Sevgilim...
●●●
Allah'ım mutluluktan çıldıracağım... Kafayı yemek üzere miyim ben şu an acaba?
insanlar aşırı mutluktan delirebilir mi? Dünya üzerinde öyle bi'şey oldu mu ki acaba şimdiye kadar? Eğer olmadıysa da olmak üzere.
Annemin uykudan yeni kalktığını belli eden şiş gözleri ve çatallı sesiyle "Kızım ne bakıyorsun aynaya bön bön? Uyanamadın mı sen yine? Yıka şu yüzünü de çık hadi banyodan.", demesi üzerine kendime geldim.
"Anne.? içinde bulunduğumuz şu an gerçek bir an mı yoksa ben halâ uyuyor muyum? Bana doğruyu söyle bak.", dedim bir kez de annemden teyit almak ister gibi.
"Valla şu anın gerçek olduğu kadar malesef sen de benim gerçek kızımsın ama bence halâ ayakta uyumaya devam ediyorsun sen. Uzun zamandır erken kalkıp işe gitmek çok zor mu gelmeye başladı kızım bünyene? Artık taşıyamıyor musun?", dedi annem 'Sabah sabah başladık yine.' der gibi.
Bu kez anneme uzattım kolumu. "Bi çimdiklesene beni."
Annem beni çimdiklemek yerine parmaklarının ucuyla kafama vurdu yalandan ama yine de sallandı başım birazcık. "Soğuk su tarafını aç yüzünü yıkarken Çisem, ancak kendine geleceksin belli.", dedi ve kendi yüzünü yıkamak için beni beklemekten vazgeçip cık-cıklayarak gitti yanımdan.
Gökçe'nin aşağıda beni beklediğini hatırlayıp odama telefonu almak için koşar adımlarla girdim ve telefonu kaptığım gibi 'biri bi'şey yazmış mı' diye bakmadan götümün üstündeki yerine tam koyacakken bir anda o dahiyane fikirlerimden birisi hızla çıkageldi ampulleri yaka yaka sellektör yaparak tabii ki.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YER GÖK bir olsa / GxG
Humor☆ TAMAMLANDI ☆ ______+18______ Çisem, ilk kez kimsenin ondan beklemediği bir şekilde ani bir karar alır ve hayatını şekillendirecek bu karar, karşısına Gökçe'yi çıkarır. Gökçe'nin hal ve tavırları Çisem'in ilgisini çektikçe, ona olan merakı da arta...