°°°Selaam :)
Günlerdir sormak istediğim bi'şey soracağım size bugün.
Bu bölüme kısmetmiş demek.Şimdiiii,
Herkesin hayatında,
'Aaa çok güzel sözmüş.
ya da
Bu tam beni anlatıyor.'
dediği, hatta
Kendisine pusula yaptığı bir söz vardır mutlaka.Sizin kendinize alıntıladığınız hangisi merak ediyorum?
Hatta belki içlerinden hoşuma gidenler olursa,
hikâyeye de yediririm aralarda.
Kimbilir.?°°°
Buyursunlar efenim :)
[□■□■□]
●●●
"Gelsin bakalım şu çiçek de, görelim neymiş.", dedi.
Sıçtım... Kendimi kurtarmaya çalışırken bok ettim yine her şeyi.
●●●
"Hadi biz gidelim o zaman.", dedi birden Yeliz ayağa kalkarken.
"Nereye yaa.?", diye sordum refleks olarak. Neden? Çünkü Gökçe gitsin istemedi bir yanım.
Kimse o an bana anlam veremese de, elimden gelse sürekli yanımda olmasını istediğim birisinin gitmesini istememem ve bu ani tepkiyi vermem gayet makul bence. Bunda absürt bir durum yok yani! Di mi?
"Tatlım akşam yemekte beni yemeyeceksin herhalde değil mi? Yemek hazırlamamız lazım.", dedi Yeliz 'Mal mısın acaba?' der gibi bakarken. Ya da ben bana öyle baktığını varsayıyorum. Her neyse... Sonuçta kız haklı bi'yerde.
"Peki madem. Akşam görüşürüz o halde.", dedim Yeliz'i umursamadan Gökçe'ye hitaben.
"Görüşürüz.", dedi sevdiceğim bana yine gülümseyerek, sonra da Yeliz'e döndü, "Hesabı ödedin mi sen?"
"Aaa.!", dedi Yeliz tamamen aklından çıkmış gibi. "Dur kız 2 dakikada hallederim ben onu şimdi. Bekle sen.", dedi ve çantasını alıp hareketlenmeye başlamışken Murat direkt müdahale etti.
"Kasaya gitmene gerek yok. Ben alırım hesabı." dedi telaşla. Muhtemelen Bokran itiyle karşılaşsın istemedi bence ama onun bu çıkışı kimsenin gözünden kaçmadı tabii ki ve ben Murat'ın amacını anlayarak sinsi bir gülüş sergilerken Gökçe'ye yakalandım.
"Bu kadar komik gelen şey ne?", diye sordu Gökçe usulca.
Al işte amk.! Yine saçma sapan bir durumda yakalandın Çisem. Al, mutlu musun? Yap şimdi açıklamanı da görelim bakalım ne diyeceksin, MAL.!
Hayır, 'Kasa da piçin teki var ve sadece bacaklarının arasıyla kuruyor cümlelerini. Yeliz'i görürse kesin asılacak bi'şey yapar, Murat bunu engellemeye çalıştı. Ben günlerdir ne çekiyorum ondan.' mı diyeceğim. Ne diyeceğim yani?
Bu benim kendi ipimi daha çok çekmeme sebep olur bence.
Ama bunu söylemezsem de, az önce Murat'ı çok alâkasız olmasına rağmen yemeğe davet ettirdiğim ve sürekli onun hareketlerine güldüğüm, üstelik çocuğu Yeliz'e Tanrı gibi aktardığım için ondan hoşlandığımı düşünmeye devam edecek Gökçe.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YER GÖK bir olsa / GxG
Humor☆ TAMAMLANDI ☆ ______+18______ Çisem, ilk kez kimsenin ondan beklemediği bir şekilde ani bir karar alır ve hayatını şekillendirecek bu karar, karşısına Gökçe'yi çıkarır. Gökçe'nin hal ve tavırları Çisem'in ilgisini çektikçe, ona olan merakı da arta...