°°°Selaam :)
Bir kaç günlük mecburi aradan sonra yeniden buluşmak ne güzel.
Zaman zaman böyle bütün hayatımı zindan eden bir baş ağrım oluyor malesef.
Yaşam kalitem sıfıra düşüyor.
Neredeyse 7-8 aydır bu kadar şiddetlisi olmamıştı.
Neyse ki geçti çok şükür.Sese ve ışığa duyarlılığım yüzünden kimseye cevap veremedim.
Şimdi hepinize birden buradan teşekkür ediyor
ve sizi bölümle bırakıyorum.Buyursunlar efenim :)
[□■□■□]
●●●
"Siz ikiniz sevgili mi oldunuz?", diye soran sesle birlikte ölüm sessizliği oluştu birden.
Bütün gözler üzerimize dönmüşken, odadaki uğultu bıçak gibi kesildi aniden...
●●●
Soruyu gayri ihtiyari Sibel'di sanırım soran ama cevabı hep birlikte beklediler doğal olarak.
Hatta inanır mısınız, sanki bilmiyormuş gibi Yeliz bile büyük bir merakla kulak kesildi bize birdenbire.
"Hayır.", dedim Gökçe'den önce ben cevaplayarak.
Neredeyse hiç beklemeden verdiğim cevabın sebebi, psikolojik olarak Gökçe'nin soruyu benden önce reddetmesinin bilinçaltımda beni üzeceğini düşünmüş olmam olabilir. Kendimi tanımadığım insanların arasında küçük düşürmek istemedim belki de bilmiyorum.
Niye yaptım tam olarak kestiremiyorum ama içgüdülerim Gökçe'den önce cevap vermem gerektiğini söyledi ve ben de öyle yaptım.
Ama ne yalan söyleyim, bir yandan da içimden bir ses o kısacık sürede, 'Acaba cevabı Gökçe verseydi ne derdi?' diye sormadan edemedi.
Gerçi ne cevap verecek ki amk? Aramızda bi'şey mi var sanki de, 'Evet, sevgiliyiz.', diyecek kız?
iyi ki hiç beklemeden ben cevaplamışım soruyu o halde. Di mi? Bravi bence bana.
Az önceki soruyu soran kişi Işıl olmamasına rağmen, 'Hazır konu açılmışken...' felsefesiyle, fırsat kollar gibi ikinci soru ondan geldi tabii ki hiç beklemeden.
Şaşırdınız mı? Ben hiç şaşırmadım çünkü.
Benden aldığı cevap onu muhtemelen tatmin etmemiş olacak ki, "Neden bu kadar dip dibe ve samimisiniz o zaman?", diye sordu kendileri.
Eveeet.! Geldik fasulyenin faydalarınaa... işte bu sorunun cevabı bende de yok.!
Buyrun Gökçe hanım, mikrofonu size devrediyorum. Söz sizin. Hadi bakalım. Bunun cevabını almak beni de çok mutlu eder açıkçası. Söyle bakalım, niye dip dibeyiz biz?
"Bunun seni ilgilendirdiğini hiç sanmıyorum Işıl.", diyerek karşılık verdi Gökçe. Anaa.! Yav doğru düzgün cevap vereydin de hepimiz öğreneydik n'olurdu sanki? "Ne zamandan beri insanlarla yakınlık derecemi ölçer oldun?"
"Yakınlık dereceni ölçmeye gerek yok ki. Bunu hepimiz görüyoruz zaten. Fısıldayarak konuşmalar falan...", deyip diğer kızlara döndü Işıl onay almak ister gibi. "Öyle değil mi? Siz de bi'şey söylesenize."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YER GÖK bir olsa / GxG
Humor☆ TAMAMLANDI ☆ ______+18______ Çisem, ilk kez kimsenin ondan beklemediği bir şekilde ani bir karar alır ve hayatını şekillendirecek bu karar, karşısına Gökçe'yi çıkarır. Gökçe'nin hal ve tavırları Çisem'in ilgisini çektikçe, ona olan merakı da arta...