55- Ç&G Yüz Yüze

2.6K 342 418
                                    


°°°

Selaam :)

Puanlamalar için
hepinize teşekkür ederim.
Ortalamamız 9'un üzerinde
ve bence gayet başarılı bir sonuç.
Mutlu oldum. :)

...

Bu bölüm,
eskiden beri bizimle olanlar için,
küçük ve güzel bir sürpriz olabilir. ;)

Buyursunlar efenim ;)

[□■□■□]

●●●

Düşünmeden cevap vermemin yan etkileri dolaşmaya başladı kafamın içinde. Günler sonra, bir kaç saat içinde Gökçe'yi göreceğim...

Peki ben buna hazır mıyım?

●●●

Önce Çilem'i arayıp, 'akşam bize gitmesini, Gökçe'ye gideceğimi ve zırt bırt annemin beni sürekli aramasını istemediğimi, onu oyalamasını' istedim.

Sonra annemi aradım ve kız olduğunun üzerine basa basa 'arkadaşıma gideceğimi, babamın zaten daha önceden evi bildiğini, detayları isterse babamdan öğrenebileceğini, merak etmemesini' söyleyerek zorla da olsa ikna ettim.

Ardından da Fırat'a haber verdim tabii ki olanları.

O da benim gibi düşünüyor. "Gitmelisin bence de." dedi gayet benden emin bir şekilde. "Kendini sınamak ve ona arkadaş olduğunuzu anlatmak için artık bunu yapman gerek. Ne kadar daha kaçabilirdin ki zaten?"

●●●

Şartlar olgunlaştıktan ve Gökçe'ye gideceğim kesinleştikten sonra da heyecan kaplamaya başladı içimi.

ilk akşam beni almaya geleceği gün de çok heyecanlıydım ama bu kez şartlar biraz daha farklı olduğundan, hissettiğim şey çok daha değişik. O zaman 'Yer Gök Bir Olsa' diyordum, şimdi öyle olmasını istemediğimi göstermeye gidiyorum bir nevi.

Bu benim sınavım olacak çünkü. O konuşmadan sonraki ilk yüz yüze buluşma ve ilk büyük sınav. Kim ne der bilmiyorum ama eğer bunu başarabilirsem, sonrası daha kolay olur herhalde diye düşünüyorum ben benim açımdan.

●●●

"iyi misin?", diyen sese dönünce Murat'ın olduğunu gördüm karşımda.

"iyiyim. Neden?"

"Bilmem. Müşteri kaç kez seslendi sana duymadın galiba."

"Hangi müşteri?" diye bakınmaya başladım. Zaten bi'kaç masa doluydu sadece. "Gidip bakayım hemen."

"Dur dur, ben hallettim. Hesabı istemiş sadece. Gitti zaten.", dedi beni tutmaya çalışır gibi.

"Aa.! Teşekkür ederim öyleyse.", dedim memnuniyetimi sesimin tonunda da sergilerken.

"Önemli değil ama şikâyet alabilirsin böyle durumlarda. insanların çoğu fazla meraklıdır böyle yerlerde kendilerini bizlerden üstün görmeye. Daha dikkatli ol bence.", dedi Murat içtenlikle.

"Buaralar kafam fazlasıyla karışık. Dalıp gidiyorum sürekli galiba.", dedim itiraf eder gibi. Aslında kafam hep çok karışık ve oldum olası dalıp gitmek gibi bir potansiyelim var ama bünye ona alışıktı, bu biraz farklı ve fazla geldi sanırım.

YER GÖK bir olsa / GxGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin