57- Ç&G Yeter

2.6K 332 278
                                    


°°°

Selaam :)

'Çağla ve Başak adına
sabırsız davranmayın!'
diyerek küçük bir uyarı yapıyor
ve sizi bölüme paslıyorum.

Buyursunlar efenim :)

[□■□■□]

●●●

Alelacele çıktım evden. Aslında 'Çıktım.' değil de 'Kaçtım.' daha doğru bir yaklaşım olur ama neyse...

●●●

Sokağa adımımı atar atmaz da telefonumu çıkarıp Fırat'ı aradım hemen.

Tabii ki "Buyrun benim.", diyerek açtı yafşak yine telefonu.

"Ben kendi ellerimle, kendi ocağıma incir ağacı dikmiş olabilirim az önce.", dedim Fırat'ın 'Buyrun benim'ine bile bi'şey söyleme gereği hissetmeden. Ondan daha önemli konumuz var şu an çünkü.

"N'oldu lan? Yine neyi sıçıp batırdın?", diye sordu doğal olarak ve bir yandan eve doğru yürürken diğer yandan telefonda Fırat'a olanları anlattım.

"Salak mısın yoksa 'Salak taklidi yaparsam bende nasıl durur?' diye mi merak ediyorsun? Anlamadım!", diye sordu Fırat ilk önce.

"Salağım bence.", dedim başımı 'Evet, öyleyim.' der gibi kendi kendime sallayarak... "Salak olmasam Gökçe'nin orada olduğunu düşünmeden, neden Yeliz'i gaza getirmeye çalışıp Murat'ı öve öve bitiremeyim ki?"

"Evet. Sen kesin salaksın. Halâ da salaklığa devam ediyorsun ve ne yaptığının farkında bile degilsin, MAL.", diye çıkıştı Fırat.

"Yav ne diyon oğlum? Ne yapmışım? Düşündüğümden daha mı kötü durumdayım yani? Onu mu demek istiyon, ne demek istiyon amk?"

"Üstün seviyede geri zekâlı kardeşim, tane tane anlatayım sana ben bak. Sen şimdi Gökçe'yle onun istediği gibi görüşmeye devam edeceğini anlatmak için gitmedin mi o eve?"

"Evet."

"Gökçe'ye arkadaş olduğunuzu ve aranızda zaten bir şey olmayacağını anlatmak değil miydi senin derdin?"

"Evet."

"Aynen onun dediği gibi, 'Biz sadece arkadaşız.' tatavaları okumayacak mıydın?"

"Lan evet, eee?"

"E yapmışsın işte kızım."

Boş boş bin tane şey düşündüm o anda. Yine de, "Ama beni düz sandı.", dedim sabitlenmişim gibi.

"Bak, halâ salaksın! Sansın kızım işte, mal mısın amk? Başlangıç olarak bu senin bir süre rahat olabileceğin anlamına geliyor işte Gökçe'nin yanında."

"Lan oğlum anlamadın galiba. Eğer öyle olursa hiç bir ihtimalimiz kalmayacak ki."

"Şu an da bir ihtimalin var da benim mi haberim yok acaba?"

"Sağ ol yaa... Ne güzel moral veriyorsun amk sen böyle."

"Ya kızım dışardan baksana konuya. Sen Gökçe artık onu sevdiğimi bilmemeli demiyor musun? Onu her türlü hayatında istemiyor musun?"

YER GÖK bir olsa / GxGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin