26- Ç&G Güven

2.7K 280 304
                                    


○○○

Selaam :)

Uzun bir bölüm sizi bekler

Akşam görüşürüz ;)

Buyursunlar efenim

[□■□■□]

●●●

Kalbimin hızlı temposuna şaşırarak telefonumu çıkardım ve boşları götürmeden hemen önce Gökçe'yi kaydettim.

●●●

Kirli tabağı Nazan ablaya teslim eder etmez dayanamayıp Gökçe'ye mesaj atmaya karar verdim ama nedense değişik bir heyecan sardı bedenimi ve ne yazacağıma karar veremedim. Yazdım yazdım sildim. Kaç defa bunu tekrarladım bilmiyorum. Ve kaç dakika geçti sayamadım ama sonunda bi'şey yazıp göndermeyi başardım.

Kime: GÖK'çe
Teşekkür ederim 🤗

Mesajı yolladıktan bir süre sonra, aptal aptal cevap vermesini beklerken, aslında sabahtan beri yazıp sildiğim onca mesaj da dahil olmak üzere, hiç birisinde kendimi tanıtmadığımı farkettim. O bende kayıtlıydı artık tamam ama ben onda değildim ki! Nerden bilecek benim yazdığımı amk? Salak Çisem! Telefonu tekrar açıp kim olduğumu söyleyecekken cevap verdi.

Kimden: GÖK'çe
Rica ederim.
Artık evrenle uğraşmana gerek kalmadı sanırım.

Kime: GÖK'çe
Yaşasın teknoloji

Kimden: GÖK'çe
Akşama görüşürüz ;)

Kime: GÖK'çe
Görüşürüz 😉

●●●

Yine akşamı sabırsızca beklerken, başarıyla ve vukuatsız bir şekilde son ana kadar gelmemin haklı gururunu yaşadım elbette.

Saat 20:40 olduğunda ise, işimi garantiye almak için bir mesaj daha attım Gökçe'ye. Dün akşam gibi elim boş eve dönmek, isteyeceğim son şey bile değildi çünkü.

Kime: GÖK'çe
Geleceksin değil mi? 🤔

Kimden: GÖK'çe
5 dakikaya oradayım.

Neden hep erken gelip içeri girmeden dışarda bekliyordu acaba? Bunu da bir ara sorup öğrensem iyi olacak aslında. Gerçi daha zamanımız var di mi? Artık birbirimizle daha rahat konuşadabildiğimize göre, bunun sebebini de öğrenebilirim bence bi mahsuru yok.

●●●

9'a çeyrek kala Gökçe'nin geldiğini bildiğimden, ızdıraplı son 15 dakika başladı. Gidip Nazan abladan izin de isteyemem ki amk. Kadın 'Ben seni sürekli izin al diye işe almadım.', dese sonuna kadar haklı yani. Bekleyeceğim mecburen.

Ki bekledim de... Ama bi'de bana sorun bakalım nasıl bekledim. O son dakikalar nasıl geçti...

Nedense bu zaman dilimlerinde akreple yelkovan bana bu gıcıklığı hep yapıyor. Kesinlikle benimle bi dertleri var bunların. Hayır, geçeceksiniz işte, durmak gibi bir şansınız olsa 'tamam' diyeceğim ama eğer ben ölmediysem, öyle bir şansınız da yok. Niye kağnı gibi hareket ediyorsunuz da beni verem ediyorsunuz anlamıyorum ki amk.?

●●●

Saat, nihayet 9 olduğunda, Nazan ablaya gittiğimi haber verip, uçarak çıktım pastaneden. Dün kollarımın boş kaldığı o karşı kaldırım bugün Gökçe ve arabasıyla dolmuştu yeniden.

YER GÖK bir olsa / GxGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin