20- Ç&G Asosyal

3.1K 267 286
                                    


°°°

Selaam :)

Size 3200'ün üstünde dolu dolu bir bölüm yüklüyorum.

Buyursunlar efenim :)

[□■□■□]

●●●

Annem yok, babam gececi. Meydanlar bana kaldı. Hem belki bu sayede her akşam Gökçe'yle de görüşürüm kesintisiz. Belli mi olur?

●●●

Annemle babamı yalnız bırakıp, farketmesinler diye içimde gizli bir sevinçle odama geçtim. Annemin yarın sabah Eskişehir'e gidecek olmasına neden bu kadar mutlu olduğuma da çok emin değildim açıkçası.

Bazen böyle ailemden bıkmışım da kurtulmak istiyormuşum gibi davrandığımı farkedince kendime kızıyorum aslında. Çünkü onlar bunu haketmiyorlar.

Biz gerçekten mutlu bir aileyiz. Annemle babamı bırakın kavga etmeyi, 'Kolay kolay tartışırlarken dahi görmedim.' desem yeridir.

Çilem deseniz, hayatınızda görüp görebileceğiniz en anlayışlı abla olabilir. Her zaman arkamda olmuştur, arkamı toplamıştır. E ablalık yapıp beni gıcık ettiği zamanlarda oluyor tabisi ama şimdi bunun şu anda bir ehemmiyeti yok.

Başkalarına karşı da kalp kırdıklarını görmedim sanırım hiç birisinin. Belki de muhteşem hafızamdan dolayı da hatırlamıyor olabilirim tabi orası ayrı. illaki kırmışlardır yani! insan onlarda sonuçta di mi.?

Her ne kadar ben tam anlamıyla size o izlenimi verememiş olsam da, biz birbirimize ve ağzımızdan çıkan sözlere güvenen bir aileyiz.

Kabul ediyorum, ailenin tek sorunlusu benim. Ama yine de, bütün çıkıntılıklarıma rağmen, beni seven, güvenen, destekleyen ve benim de gerçekten sevdiğim bir ailem var. Kaç kişiye nasip olur ki böyle bi'şey?

Ne kadar uçarı davranırsam davranayım, babamın her zaman söylediği sözü hatırlar ona göre davranırım.

"Atacağın her adımda, bizden önce, kendi başını yere eğdirecek bi'şey yapma. Bize yalan söyleme ki, başkalarına da yalan söylemeyi alışkanlık edinme. Aynaya baktığın zaman, 'Bugün de yanlış bi'şey yapmadım.' diyerek bitirmeye çalış günlerini." der babam ve ben de onu yapmaya çalışırım elimden geldiğince.

Bizimkilerin ana felsefesi de net aslında. Hem aile içi hemde dışı herkese karşı, 'Sevgide özgürsünüzdür ama saygıda mecbur...' Tek tahammül edemedikleri şey, saygısızlık!

Böyle bir ailem olduğu için çok şanslıyım. Gerçekten.

Ama yine de 1 haftalık özgür yani 'birazcık daha özgür' olacağım gerçeğini değiştirmiyor bütün bunlar. 18 yaşındayım oğlum ben, her şeye rağmen böyle şeyler düşünmem çok normal bi kere.

●●●

Odama girdikten sonra, biraz müzik dinlerken Gökçe'yle bugün konuştuklarımızı bir kez daha gözden geçirdim. Yani geçirmeye çalıştım, çünkü uyuyakalmışım.

●●●

Sabah nasıl bi enerji, nasıl bi sinerji, nasıl bi dinamiklik, nasıl bi mutluluk, nasıl bi huzurla uyandım anlatamam size... Say say bitmez.
Seç - beğen - al...

Sanki 1 haftadır kesintisiz uyuyormuşum da uyanmışım gibi. Pilimi sonuna kadar doldurmuşum gibi yani o derece.

●●●

YER GÖK bir olsa / GxGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin