°°°Selaamm :)
Buyursunlar efenim :)
[□■□■□]
●●●
Ve kafamdaki birçok şeyi yerinden oynatacak, başlangıçta beynimin devrelerini yakacak ve beni daha çok karıştıracak o özet geldi Gökçe'den.
"'Olduğum şeyle olmadığım şey arasında, hayâl ettiğim şeyle hayatın beni yaptığı şey arasında bir boşluğum.', demiş Fernando Pessoa. Hiç duymuş muydun? işte ben, sanırım tam olarak böyleyim!"
"Ooovv...", dedim dudaklarımı ileri doğru büküp kaşlarımı havaya kaldırırken. "Bu çok karmaşık ama bir o kadar da basit ve anlamlı bir özet oldu. Yani aslında senin her şeyi bir çırpıda anlattığın ama benim seninle ilgili herhangi bir konu hakkında hâlâ zerre kadar bile olsa, asla bi'şey anlamadığım kadar sağlam bir cümle hemde."
"Ama benim özetim bu! ilk okuduğumda 'işte bu benim için söylenmiş.' dediğim bir söz. Herkesin hayatında böyle bir an olmuştur mutlaka. Benimki de bu işte."
Yoo hiçte öyle değil. Benim hayatımda öyle bir 'an' falan olmadı bi kere.
"Bu sayede, seni daha çok merak etmeme sebep olduğun için, ayrıca tebrik ediyorum seni. Bravi.!" Yalandan alkışlar gibi yaptım ellerimi ses çıkarmadan birbirine vurarak.
"Bravi mi?"
"Hee bravi. N'olmuş? Orçinali böyle. Bize gelişi bu yani."
Ellerini 'pes' der gibi havaya kaldırdı. "Tamam, peki. Bi'şey demedim."
"Hiç bi'şey demiyorsun ki zaten." Çıkıştım mı şimdi kıza ben? Çıkıştım galiba. E yani ben de hemen yüz bulup bi'de trip atıyorum iyi mi? Kalkıp 'sanane lan?' dese, verecek cevabım yok hâlâ bıdı bıdı yapıyorum hee. "Konuşuyorsun ama cevap vermene rağmen her şey hâlâ cevapsız kalıyor yani. Bunu nasıl yapıyorsun bilmiyorum. Sorduğum sorulara cevap alıyorum senden ama aldığım cevaplar beni asla bir yere götürmüyor ve tatmin etmiyor. Böyle ilerleyemeyiz ki biz seninle ama!"
"ilerlemek.?", diye sordu anlamsız anlamsız. ilerlemek mi? Nasıl ilerlemek yani?
Hay eşşek arısı gibi, senin de Allah bin türlü belanı vere e mi? Gelip soksana şu dilimi, ne duruyon?
"Yani ilerlemek derken, seninle ilgili beni meşgul eden sorular kısmında ilerleyemiyoruz anlamında söyledim onu ben. Yanlış anlama."
En inandırıcı yüz ifadesini takındı sanırım o an. "Yanlış anlamadım merak etme." Ehh... Ben de inandım sana o zaman hadi tağam.
"Eee.?", dedim yeniden konuya girmek ister gibi en ama en meraklı ve de en ama en sabırsız halimle. Sonunda konuya giriş yapacak olmamızın heyecanı da sardı tabi beni ve tüm bedenimi.
"Eee.?", diye karşılık geldi Gökçe'den. Bak yine soruya soruyla cevap verdi yaa. Hem de harfi harfine aynı şekilde. E yuh artık bee.! Bu ne biçim kısır döngü böyle? Baydı artık ama.
Tamam. Sakinim. Bi'şey yok. "Yani anlatacak mısın?"
"Neyi?" Bak, hâlâ... Tövbe estağfurullaaah... Ya sabııırrr. Bu kız yüzünden dini bütün birisi olup çıkarım ben herhalde bu gidişle! Resmen sabır ölçme makinesi gibi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YER GÖK bir olsa / GxG
Humor☆ TAMAMLANDI ☆ ______+18______ Çisem, ilk kez kimsenin ondan beklemediği bir şekilde ani bir karar alır ve hayatını şekillendirecek bu karar, karşısına Gökçe'yi çıkarır. Gökçe'nin hal ve tavırları Çisem'in ilgisini çektikçe, ona olan merakı da arta...