93- Ç&G Şiir

2.9K 303 551
                                    


°°°

Selaam ;)

Eğer wattpad bana yine kazık atar
ve şimdi bölüme yorum yaptırmazsa
ve ben o yorumları okuyamazsam
kendimi keserim,
(kesmesem de en azından
bir çizik atarım yani)
şimdiden söyleyim bak.

Eğer yorum yapamıyor olursanız,
bi'kaç saat sonra düzelir muhtemelen dün olduğu gibi,
Tekrar gelin ve bölüme yorum yapın.

Yorumlarınız olmadan yaşayamam ben!
Atarım kendimi birinci kattan tepe üstü bak.
Vebali sizin boynunuza artık
ben bilemicem.

(Yazar, yorum yapılsın diye abartıyor siz takılmayın.)

BOL YORUM İSTİREM HA.!
Yanında bi'tane de beğeni tabi :)

Buyursunlar  ;)

[□■□■□]

●●●

Tam da kendine yakışan gibi, 'Gökçe gibi' ifade etmiş kendisini yine sevgilim.

●●●

Gökçe'nin yolladığı şiiri tekrar tekrar okuyunca, mutluluk sığacak yer bulamaz gibi içimden taşarken, ona cevap vermek üzere olan ellerimin titrediğini farkettim sırf aşktan...

Kime: YARiM
Ben senin gibi güzel şeyler yazmayı beceremem ama seni her şeyden çok sevebilirim sevgilim.
Mesela sadece sana bakarım aşkla. 😍
Gözlerimi senden başkasına değdirmem, söz veriyorum. 🖤
Bir tek senin olurum.
Kalbine yuva kurar uzaklara da gitmem.
Öylece sende kalırım.
Hep elinin altında olurum yanaklarım yine kızara kızara. 😊
Sen beni böyle mutlu ediyorken ben hep severim ki seni.
Çok severim... ♡♡♡

Yine Gökçe'ye onu çok seveceğimi söylediğimi farkettim o sırada. Sanırım bunu çok yapıyorum.

Ama öyle.! Onu çok seviyorum ve hep çok seveceğim çünkü. Bunu bilmeli... Di mi?

Ona kalbimden geçtiği, içimden geldiği gibi cevap verdim ne yazmışım diye bile bakmadan. Bu yüzden de içimden bu geçtiği için, yine söylemişim farkına bile varmadan.

Ben bu kadar romantik birisi asla değildim lan.! Bana ne oldu böyle? içime Turgut Uyar kaçmış gibi resmen. Adam resmen pusu kurmuş gibi bekliyormuş içimde fırsatını bulsam da dışarı çıksam diye demek...

Gökçe'nin seline öyle bir kapılıp gidiyorum ki, kendimi ruhani bir boyutta, üzeri aşkla sarılmış ve romantizimle donanmış yıkılmaz bir kalbin içinde buluyorum.

Bu çok değişik bir duygu... Bunu da tıpkı diğerleri gibi anlatamıyorum.

Gökçe'nin her bakışında ve benim onu her seyredişimde şiirler dökülüyor sanki gözlerimizden ve şarkılar yazılıyor dünyanın en güzel aşkı sadece bizimkiymiş gibi...

Ona dair ne varsa, aşkın gölgesinde romantizme boğuluyor bir anda bende. Kendimi ona çekilirken buluyorum sürekli, durduramıyorum, ki durmak da istemiyorum zaten.

Gökçe böyle güzel şeyler yazdıkça, ben de ona daha güzellerini yazmak istiyorum. O ne yapıyor ve beni mutlu ediyorsa, ben de aynısını ona yapıp en az benim kadar mutlu olsun istiyorum.

YER GÖK bir olsa / GxGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin