°°°Selaam :)
Dün yorumlarınıza cevap veremedim ama hepsini tek tek okudum.
Harikasınız siz yaa...
Valla çoğu zaman
bazı yorumlara çok gülüyorum.Ayrıca alıntılar içinde
yazan herkese teşekkür ederim :)Seviliyorsunuz uleyyn.
Uuupuzun bir bölüm sizlerle.
Buyursunlar efenim ;)[□■□■□]
●●●
Bakışları biraz olsun yumuşamış Gökçe'ye yanaşıp, "Şimdi gidebiliriz.", dedim gülümseyerek.
Ve böylece Fırat ve Murat'ı orada bırakıp, Yeliz ve Gökçe'yle ayrıldım pastaneden.
●●●
Arabaya sessizce binip oturdum Gökçe'nin yanına. Yeliz de hiç bir şey söylemeden arkaya geçti, Gökçe'nin tepkilerini ölçmeden konuşmamaya yemin etmiş gibi oturmaya başladı arkada.
Sessizliği kısa süre sonra Gökçe bozdu. "Akşam için almamız gereken bi'şey var mı?", diye sordu biraz tutuk ama yine de hiç bir şey olmamış gibi bir tonla Yeliz'e dikiz aynasından bakarak.
Yeliz de aynen Gökçe gibi davrandı karşılığında. "Bence markete uğrayalım. Kallavi bir sofra hazırlayalım akşama. Gidince gördüklerimizi alırız. Ne yapacağımıza da o zaman karar veririz. Ne dersin?"
"Olur.", dedi Gökçe başını sallarken. "Ama rica ediyorum abartma lütfen."
"Tatlııım, ne abartmasııı.? Benim ne zaman abarttığımı gördün sen?", dedi Yeliz söylediğine gerçekten inanarak.
istemsiz bir şekilde kendi içimden 'Hııı, tabi tabi, hiç abartmazsın zaten.' diye geçirerek gülerken, Gökçe'nin de Yeliz'e cevap vermek yerine hafif bir gülüş attığını gördüm. Demek ki aynı şeyleri düşünüyoruz. Neden? Çünkü biz birbirimiz için yaratılmışız. Neden? Çünkü canım Gökçem...
Fakat Gökçe'nin, Baran konusunda halâ sessiz kalıyor oluşu ve bir şey anlatmayışı yine de düşündürücü.! Bu iyi bi'şey mi? Bence iyi bi'şey. Di mi? Sonuçta terör estirmiyor arabanın içinde. Hatta az da olsa gülümsüyor bile. Demek ki o kadar da kızgın değil.
O zaman bende o bu konu hakkında konuşana kadar uslu bir kız çucuu gibi sessiz kalmalıyım di mi?
●●●
Market alışverişi Yeliz'in 'Şunu mu alıp yapsak? Bunu da alıp yanına mı yapsak? Bu da çok güzel oluyor, bunu da yapalım. Şundan da biraz alalım.'ları yüzünden normalin üstünde süren bir zamanda ancak bitti.
Var ya, gören de padişah yemeğe gelecek zanneder. Yapalım diye sayıp aldıklarını yetiştirebilse bile, onları yemek için masaya tabak koymaya yer kalmayacak öyle söyleyim size. Bizden artacak yemeklerle mahalleliye ziyafet bile verirler sonra muhtemelen bunlar.
●●●
Eve, her birimizin eli kolu poşetlerle dolu bir şekilde girdik. Markete neredeyse bir servet yatırdıklarını söylememe gerek yok sanırım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YER GÖK bir olsa / GxG
Humor☆ TAMAMLANDI ☆ ______+18______ Çisem, ilk kez kimsenin ondan beklemediği bir şekilde ani bir karar alır ve hayatını şekillendirecek bu karar, karşısına Gökçe'yi çıkarır. Gökçe'nin hal ve tavırları Çisem'in ilgisini çektikçe, ona olan merakı da arta...