68- Ç&G Küfür

2.9K 339 248
                                    


°°°

Selaam :)

Bana bildirim gelmiyor bir kaç gündür haberiniz ola.

Bence keyifli bir bölüm sizi bekler.

Buyursunlar efenim ;)

[□■□■□]


●●●

Ve ben uzun zaman sonra ilk kez düşünemeden, hipnoz olmuş gibi konuşarak, "Botoks.", dedim.

Gökçe'den önce kulağıma dolan kahkaha sesleriyle kendime gelip, ne dediğimi algıladım ama artık çok geçti.!

●●●

"Kız Allah canını almasın. Ne botoksu?", diye sordu Yeliz aynı anda hem gülüp hem de konuşmaya çalışırken.

Hemen ardından Fırat, "Bu yaştaa...? Botoksun ne olduğunu biliyon mu acaba sen geri zekâlı?", dedi büyük dalga geçerken.

"Biraz erken değil mi?", diyerek onlara eşlik eden tabii ki Murat'tı. Diğer iki gıcık kadar çok gülmüyordu evet ama sırıtıyordu yine de.

Hadi Yeliz'i ve Fırat'ı anlarım. Onlar zaten fırsat kolluyorlar beni gömmek için de, sana n'oluyo Murat yaa.? Ayıp değil mi açığı bulur bulmaz, boş kaleye şut çekmek? Ben de senin hakkında neler neler diyordum insanlara. Bunu yaparken bir daha düşüneceğim artık bundan sonra. Yazdım seni kenara oğlum, listeme girdin.!

"Ayrıca yaptırman için hadi erken değil diyelim.", dedi Yeliz ve söylediğimi belli bir mantığa oturtmak ister gibi devam etti, "Aldığın maaşın yeteceğine nasıl inanıyorsun? Bu kadar ucuz yer varsa ben de geleyim seninle. Saf mısın annem sen?"

"Orası kolay yaa...", diyerek benden önce Fırat girdi devreye Yeliz'e cevaben kelimelerini uzata uzata. "Aramızda toplaşır, insanlık namına yardım kampanyası düzenleriz hep birlikte."

"Artan parayla da sana beyin nakli yaptırırız!", deyip çemkirdim Fırat'a sonunda dayanamayıp. Gazımı alamayınca ardından Murat'a döndüm kızgın bakışlarla, "Bunu senden hiç beklemezdim. Hayâl kırıklığına uğrattın beni.", dedikten hemen sonra da hepsine hitaben ortaya konuştum, "Neyi, neden söylediğimi nerden biliyorsunuz da konuşuyorsunuz be? Hepiniz kapayın çenenizi sonu fena olacak yoksa.", dedim tehdit eder gibi.

Çirkefleşmem ve çemkirmem lazım, başka yolu yok!

Gökçe'nin yanında komik duruma düşmek, üstelik bunun benim yüzümden başlaması ve diğerlerinin buna ortak olması fazlasıyla kızdırdı beni. Bu da içine biraz blöf katarak, onlara posta koymama sebep oldu refleks olarak.

Hayır, bir tanesi de çıkıp dalga geçmek yerine, 'Neden öyle söyledin o zaman, anlat.' dese, büyük sıçtım. Neden? Çünkü yine verilecek mantıklı bir cevabım yok. Tamam, o an çok mantıklı ve zekice gelmiş olabilir düşünürken ama değil işte amk, bunu biz de biliyoruz. Susun.!

"Tamam tatlım kızma.", dedi Yeliz geri adım attığını belli ederek sakin sakin. "Bi'şey demedik."

Aferin.! Böyle yola gelin işte amk.! Masaya yumruğumu vurdum mu ses getiririm ben. Heyt bee... Böyle de korkar geri adım atarsınız işte. Dalgakıranlar sizi.

"Ben senin kafanın içindeki cevherlere bazen ulaşamıyorum sevgili kardeşim.", dedi Fırat gülmemeye çalışarak. "Neden botoks yaptırmak istediğini söyleyip, aydınlatabilir misin beni?"

YER GÖK bir olsa / GxGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin