°°°Selaamm :)
Şimdiiii,
Hepinizden bana 1 ay kadar müsaade etmenizi istiyorum.
Yine buralarda olacağım ama bölüm yüklemesi yapmayacağım.
Şahsi meselelerim ve değişkenliklerim var...
Büyük kararlar vermem gereken bir durumun içindeyim.
Bu yüzdendir ki,
Bölüm yazmaya yoğunlaşmak veya başka bir şeye dikkatimi dağıtmak istemiyorum.Bu arada şöyle bir baktım da,
Yaklaşık 1 senenin neredeyse her günü,
Yani ortalama 250 gün bölüm yüklemişim neredeyse.
Tebrik ettim kendimi :)Hikâye yarım kalmayacak!
Kurgu hazır zaten.Ama beni tatilde gibi düşünün.
Kendime 1 ay izin yazıyorum. :)Beni özleyin ama haa :)
Uzun bir bölümle,
'KISA BiR ARA' veriyoruz.Kendinize iyi bakın gençler
Buyursunlar efenim :)
[□■□■□]
●●●
Şimdi sırada Çilem duvarı var.
Onu nasıl aşacağımı hiç bilmeden ablamın evinin yolunu tuttum.
●●●
Yolda ablamı, 'gelmek üzere çıktığımı ve bi'şey isteyip istemediğini' sormak için aradığımdan, eve girdiğimde masa yine hazırdı elbette.
Ferit abi de oradaydı bu kez. Yemeğimizi sakin sakin yedikten sonra, Ferit abiyi sadece masayı toplamaya yardımcı olurken gördüm son kez. Ortadan kayboldu adam birden bire. Sebebini, ablamın benimle konuşmak istemesiyle anladım. Resmen adamı çocuk gibi, 'Biz şimdi bi'şeyler konuşacağız, hadi sen odana git.' diye dehlemiş bu.
●●●
Yemek faslı bittikten sonra Çilem oturup, beni de yanına yönlendirdi ve "Anlat bakayım.", dedi lafı hiç dolandırmadan, oraya buraya çevirmeden.
"Neyi anlatayım? Anlatacak bi'şey yok ki. işe gidip geliyorum. Uyuyorum, uyanıyorum. Sonra yine işe gidip geliyorum.", dedim sündüre sündüre.
"Böyle mi olsun istiyorsun Çisem. Uzatalım mı yani?"
"Uzatacak bi'şey yok Çilem yaa... Niye üzerime geliyorsun? Anlat dedin anlattım işte. Ne anlatacağım başka?"
"Kime aşık olduğunu?"
Oha amk! Bu ne biçim laps diye soru sormak böyle? insan bi 'Hayatında değişiklik var mı, farklı şeyler yaşıyor musun ablacım?' falan diye sorar önce alıştıra alıştıra di mi?
"Bunu da nerden çıkardın yaa...", diye cevap verdim kendimi ele vermemeye çalışarak umursamaz bir tavır takınır gibi ama tabii ki Çilem yemedi.
"Geçen seferden olabilir mi? Kim bu çocuk? Pastaneden mi?" Asla konudan sapmayacak yalnız ve yön değiştirmeme de izin vermiyor amk. Ben şimdi buna ne deyim? "Anlatsana Çisem."
Yav anlatayım anlatmasına da, senin ne tepki vereceğini bilmiyorum ki ben. Üstelik daha karşılığı da yok. Yani bu durumda ortada bi'şey de yok aslında. Sana ne diyeyim ki ben şimdi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YER GÖK bir olsa / GxG
Humor☆ TAMAMLANDI ☆ ______+18______ Çisem, ilk kez kimsenin ondan beklemediği bir şekilde ani bir karar alır ve hayatını şekillendirecek bu karar, karşısına Gökçe'yi çıkarır. Gökçe'nin hal ve tavırları Çisem'in ilgisini çektikçe, ona olan merakı da arta...