°°°Yav siz var ya delisiniz hee :)
Yahu bölüm yüklemek zaman alıyor, bi sakin olun...!
Yorumlarınızı okumaya yetişemedim
Yüzüm gülerek okumaktan ağrıdı resmen yorumlarınızı.
Aynı performans buraya da litfen.!
Buarada normalde 120 voteye akşam 9 gibi ulaşırken, neredeyse 1 saat içinde doldurdunuz sayıyı.
Demekki bundan sonra kota sınırı koymalıyım :)
Hadi bakalım 'BAÇA' dolu son bölüm.
Buyursunlar :)
[□■□■□]
"Malesef mi? Aşıksın yani kıza?", dedi Çağla hafif gülümsemesi büyürken.
Yuh. Böyle sorular nasıl bu kadar rahat sorulur daha yeni tanıdığın birisine lan.? Hemde bu ülkede.???
Ben ne cevap vereceğim şimdi sana?
●●●
Lann...! Ne malesefi? Ben sesli mi söyledim onu az önce amk? Püüü bana... Aferin Çisem, bravi yani. Bu salaklıkları Gökçe'nin yanında nasıl yapmıyorsun hayret vallahi.
"Yok öyle bi'şey.", dedim inkâr ederek. Sonuçta kızı tanımıyorum di mi? Niye açık edeyim ki kendimi? Ya gevşek ağızlının biriyse?
"Başka bir sevgilisi falan mı var? Sen onun adı bile geçtiğinde böyle kızarırken neden sevgili değilsiniz?", diye sordu bu kez. "Mesela şu an burada, Başak'tan onu kıskanarak, merak içinde oturuyorsun ama sevgili değilsiniz öyle mi? Kader arkadaşı mıyız acaba yoksa seninle biz?", dedi anlamsızca.
Yav biz ne ara bu muhabbete girdik. Bu konuşma nasıl buraya geldi. Benim Gökçe'ye aşık olmamdan sanane ayrıca. Hem kader arkadaşı da ne demek? "Kader arkadaşı mı?", dedim şaşırarak.
O sırada elinde tepsiyle birisi çıktı asansörden ve hızla yanımıza ulaştı. Bendeki dikkatini bir anda gelen çocuğa çevirdi kız. "Nerde kaldın Kerim. Beni susuzluktan öldürecek misin sen? Bilmiyor musun damarlarımda portakal suyu dolaşmazsa yaşayamam ben. Bu sene olimpiyatlara sokmayacağım seni, geç kaldın.", dedi gelen çocuğa Çağla kızar gibi ama kızmadığı çok açık belli olurken.
"Abla portakal suyunu bitirmişler. Gidip almak zorunda kaldım. Yoksa ben seni hiç bekletir miyim? Uçarak gittim geldim valla.", dedi masum masum bardakları uzatırken.
"Banane ben anlamam. Benim portakal suyumu cebinde sakla o zaman bir daha. Tamam hadi bu seferlik affettim o zaman seni hırto ama bak portakal suyunun hatırına haa.", dedi bardağı alırken. "Geri kalanlar Başak'a mı?", diye sordu tepsideki diğer bardakları hedef alarak.
'Hırto' mu? La bu kız gerçekten de benden beter amk. Hali, tavrı, rahatlığı, kurduğu cümleler, umursamazlığı, yani kısacası her şeyi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YER GÖK bir olsa / GxG
Humor☆ TAMAMLANDI ☆ ______+18______ Çisem, ilk kez kimsenin ondan beklemediği bir şekilde ani bir karar alır ve hayatını şekillendirecek bu karar, karşısına Gökçe'yi çıkarır. Gökçe'nin hal ve tavırları Çisem'in ilgisini çektikçe, ona olan merakı da arta...