°°°Selaam
41. bölüme gelmişiz.
'41 kere maşallah' diyelim o zaman.Buyursunlar :)
[□■□■□]
●●●
"Eee.? Bu çekirge nerde yatacak?"
"Benimle.!"
●●●
Yeliz'le ikimiz birden, sanki daha önce bu olayın yaşanacağını biliyormuşta defalarca bunun provasını yapmışız gibi, aynı tonlamayla, aynı anda, "NE.?", diyebildik çığlık atma sınırında kalarak.
"Burada, benim odamda yatacak.", dedi Gökçe açıklar gibi.
"Olmaz.", dedim can havliyle.
Bunu benim yüreğim nasıl kaldırsın yav? Az bana da acıyın. Bu mümkün değil... Sabahı göremem ben Gökçe'yle birlikte yatarsam. Bu genç yaşta, daha aşkı bile tam yaşayamamışken, ölüp gideyim mi istiyorsunuz. imkânı yok! Hayatta olmaz.
"Neden?", diye sordu tepkime pis pis gülerek Yeliz.
O an büyük bir tepki verdiğimi farkederek, toparlamanın yollarını düşündüm ve Gökçe'ye döndüm aniden. "Sen hastasın. Yaralısın yani. Seninle yatamam. Ya canın yanarsa? Bugün yeterince yandı zaten. Olmaz.", dedim renk vermemeye çalışarak.
Alnımın boncuk boncuk terlediğine çok eminim o an ama bakıp silemiyorum da anlayacaklar diye.
Gökçe, "'Benimle yatacaksın.' derken aynı yatağı kastetmemiştim. Aynı odadan bahsediyorum. Bu odada, benimle yatacaksın yani.", dedi söylediklerini anlamamı sağlamaya çalışır gibi tane tane.
"Tabi canım tabi.", dedi Yeliz durumu kurtarmaya çalışır gibi. "Sen küçücük bi'şeysin zaten. Şu koltuğa çarşafı serdik mi tamamdır, o iş bende." Sonra aklına şeytan girmiş gibi yüzünün şekli değişti ve bariz şekilde bana pislik yaptı. "Ama istersen benim odamda da kalabilirsin. Aynı yatakta yatarız. Benim yatağımda çift kişilik bunun gibi.", dedi Gökçe'nin yatağını gösterirken.
Ciddi değilsin ki? Ciddisin? Değilsin değilsin? Ciddi misin lan?
Senin dedeni sikeyim ben Yeliz gibi he mi...? "Teşekkür ederim.", dedim çıkarabildiğim en kibar ses tonumla, gözlerimi kısarak Yeliz'i boğmaya çalışırken. "Bana farketmez.", diyebildim ardından yutkunarak.
Nereye farketmez nereyee? Bok farketmez amk! Gökçe'yle aynı odada bile olsa beraber uyuma şansım varken, Yeliz'le kıç kıça mı yatacağım ben yani şimdi? Şansıma tüküreyim yaa.
"Ama yok yaa... Cıks.! Vazgeçtim. Sevgililerim hep çok deli yattığımdan şikayet ederler benim. Ben şimdi seni sabaha kadar uyutmam bu gece. Sen en iyisi burada yat bence. Rahatsız olmazsın değil mi koltukta yatarsan? 'Rahat edemem.', dersen benimle yatabilirsin tabii ki yinede."
"Yok. Ben burada yatayım en iyisi.", diyerek konunun bir an önce kapanması için dua ettim içimden defalarca. Yoksa bu işin sonu, gerçekten Yeliz'in osuruk sesleriyle son bulabilir.
Allah'ım lütfen Gökçe'nin dibinde uyuyayım n'ooooooluuuurrrr.. Süpaneke dinimiz amin.
Tek omzunu silkti Yeliz halâ pis pis sırıtırken. "Tamam o zaman. Yerini hazırlayayım senin ben.", diyerek önümden geçti ve Gökçe'nin dolabının üst bölmesinden nevresimleri çıkarıp sermeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YER GÖK bir olsa / GxG
Humor☆ TAMAMLANDI ☆ ______+18______ Çisem, ilk kez kimsenin ondan beklemediği bir şekilde ani bir karar alır ve hayatını şekillendirecek bu karar, karşısına Gökçe'yi çıkarır. Gökçe'nin hal ve tavırları Çisem'in ilgisini çektikçe, ona olan merakı da arta...