°°°Selaamm :)
Gökçe'yle Çisem'in
ilk günlerinin bugün son bölümü.
Baya parçalara bölüp sindire sindire okuduk, bu kadarı yeter bence.Yalnız yorum ve beğenileriniz azaldı gözümden kaçmıyor haberiniz ola.!
Eskiden bolca yorum yapan arkadaşları şimdi en fazla bi'kaç yerde görüyorum sadece.
Bu beni bir miktar üzüyor olabilir.Buyursunlar efenim :)
[□■□■□]
●●●
Gökçe'nin çocukluğuna şahit oldum, ergenliğine güldüm, ikili ilişkilerine özendim, kavga ediş şeklini sevdim...
Günün sonunda, ben aslında ne kadar şahane bir kadına aşık olduğumu farkettim.
●●●
Artık tamamen akşam olunca, yemek konusunda kendimiz hazırlamayla uğraşmama kararı alıp, pizza siparişi verdik.
Siz, hiç bir pizzayı, gelinle damadın düğün pastası yediği gibi yediniz mi?
Ben yedim... Ve bu, hayatım boyunca yediğim en güzel, en keyifli, en sevgi dolu, en doyurucu pizzaydı...
"Zaten pizzayı çok seviyordum ama artık daha çok seviyorum. Bundan sonra seninle hep pizza yiyeceğim.", dedim Gökçe'ye sonlara doğru.
"Yarimi ellerimle doyurmam için, sadece pizza yemek zorunda değiliz.", dedi Gökçe cevaben sırıtarak.
Doğru lan.! Hepsinde yapabiliriz bunu bence de. "O zaman ben bütün yemeklerimi seninle yiyeceğim ama hiç birisi sulu yemek olmamalı.", dedim aynı sırıtışla cevap verirken.
Konuşmak yerine elindeki son parçanın yarısını ısırıp geri kalanını gülerek ağzıma uzatıp soktu Gökçe ve ellerini çırpar gibi yaparak boş kutuyu toplamaya başladı.
●●●
Karnım son katına kadar dolmuşken, Gökçe'nin kollarına sokuldum yeniden ve bu onun, başımın üzerinden öperken kollarını yine bana dolamasıyla devam etti.
Sanki senelerdir bunu yapıyor gibiyiz...
"Bu çok güzel.", dedim kendi kendime konuşur gibi ama onun duyacağı şekilde. "Bu huzur."
"Sadece senin kollarında.", dedi Gökçe durumumuzu özetleyerek.
Başımı kaldırıp yüzünü görebileceğim yere çektim biraz kendimi. "Nasıl yapabiliyorsun?"
"Neyi?"
"Bunu işte. Paragraf paragraf konuşmana bile gerek kalmadan, bazen bir cümleyle nasıl anlatabiliyorsun her şeyi?"
"Bilmem.", dedi sevgilim dudaklarını büzüp, omuzlarını silkerken. "Belki de çok okumanın etkisidir. Doğru kelimeleri buluyorum sanırım.", deyince önceden konuştuğumuz şey aklıma geldi.
"Biz artık seninle kitap okuma seansları yapabiliriz.", dedim memnun olmuş bir ifadeyle ve hemen aklımdakini tarif etmeye başladım. "Ben böyle sarılırım sana, kitap senin elinde durur ve ikimiz aynı anda aynı sayfayı okuruz. Ne dersin? Bence harika fikir. Hatta mükemmel ve müthiş.", dedim söylediğim şeyi gözümde canlandırınca bile mutlu olup gülerek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YER GÖK bir olsa / GxG
Humor☆ TAMAMLANDI ☆ ______+18______ Çisem, ilk kez kimsenin ondan beklemediği bir şekilde ani bir karar alır ve hayatını şekillendirecek bu karar, karşısına Gökçe'yi çıkarır. Gökçe'nin hal ve tavırları Çisem'in ilgisini çektikçe, ona olan merakı da arta...