°°°Selaamm :)
Buyursunlar :)
[□■□■□]
●●●
Bana eğlence çıktı valla. Hadi yine iyisin kızım Çisem. Uğraşacağın bir kurban daha bulmuş olabilirsin kızım kendine. Gazan mübarek ola!
●●●
Nazan ablanın yanına gidip, "Abla bu müdavim her zamankinden yiyeceklerlerlermiş. Bizim menüde 'her zamankinden' yazıyor mu?", diye sordum içindeki kinayeyi gizlemeden.
Nazan abla önceden hazırladığı tabağı, 1 bardak çayla birlikte ben daha cümlemi bitirmeden burnuma doğru uzattı gülerek. Gel ağzıma sok bari sen de gel, çekinme... "Al götür sen, al."
Ben ne götürcem bunu ona. Burnu havada, işçi sınıfını hakir gören insani bir yaratık bu kız. Oğulcan götürsün banane. Nerde o Oğulcan, hıı?
Gözümle taradım pastanenin içini çabucak, başka bi masada müşteriyle ilgileniyordu piç. E Nazan ablaya 'Sen götür.', demeye götüm de yemeyeceğine göre aldım tabağı. Patron sonuçta kadın. Gidecez mecbur.
Tabağı Nazan ablaya karşı gelmeden uslu bir kız çucuu gibi itirazsız götürdüm. Gökçe'nin masasına koyarken de çaktırmadan postamı koydum ama! "2 dilim 'her zamankinden'. Bu da çayınız. Buyrun afiyet olsun."
Gözünü dergiden ayırmadan, "Teşekkür ederim.", dedi sadece. Yav bu dergide ne var bu kadar da gömüyor başını deve kuşu gibi ve hiç kaldırmıyor bu kız?
Ne okuyorsun canım sen? Hangi kıyafetin üzerine hangi ruju sürmeliyiz gibi engin bilgilerle ufkunu mu açmaya çalışıyorsun acaba? 'Nasıl marjinal olunur?' dersleri mi alıyorsun? Ya da ne bileyim, 'kolay yoldan nasıl koca bulunur'un 100 altın kuralını falan mı okuyorsun? Nedir yani? Dünyayı mı kurtarcan amk nee?
Hele kafanı kaldır bir bak bakalım kim gelmiş, niye gelmiş, neden gelmiş. O kadar yukarlara bakmana da gerek yok ki zaten beni görmek için. Bakış açını gömüldüğün yerden 45 derece değiştirsen, ta-taa işte karşında ben! Boy uzunluğum, boynunu çok fazla oynatmana gerek duymadan beni görebileceğin mesafede. Yolda yürürken bile neredeyse kaldırımla aynı hizada yürüyen insanım oğlum lan ben. Pepe bile benden daha uzundur bak öyle söyleyim. Beni görmek için öyle büyük mücadelelere girmene falan gerek yok ki! Hele kafanı kaldır da bi bak.
Acaba hepi topu bi'buçuk metre boyum olduğu için mi görmüyor bu kız beni lan yoksa? Yoo... Baksa görecek ama bakmıyor ki? işin garip tarafı, o böyle davrandıkça benim ilgimi daha çok çekiyor kendileri. Yasak elma gibi düşünün.
Yok arkadaş, ben bu kızı çözeceğim. Uçarı kaçarı yok bunun. O yasak elmadan bir ısırık almadan rahat durmam ben artık.
Nazan abla dün bana, 'bi'kaç gün ortalarda dolaş' demişti. Bu yüzden bugün de çalışmak zorunda değilim. Bi'şey yapmazsam kızmaz yani. Şu kızı rahat görebileceğim bi yere geçeyim de iyiden iyiye bi inceleyim bakayım oturduğum yerden ne bokmuş, neyin nesiymiş, kimlerdenmiş... Müşterilerle de patronun oğlu ilgilensin n'apim di mi?
●●●
Aklıma gelen bu yeni dahiyane fikrin eşliğinde, Gökçe'nin 2 masa ilerisine geçip oturdum. Nazan abla bana baktığı zamanlar, oturduğum yerden bütün masalara hakim olabildiğim için, beni etrafı inceliyor sanabilir böylece.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YER GÖK bir olsa / GxG
Humor☆ TAMAMLANDI ☆ ______+18______ Çisem, ilk kez kimsenin ondan beklemediği bir şekilde ani bir karar alır ve hayatını şekillendirecek bu karar, karşısına Gökçe'yi çıkarır. Gökçe'nin hal ve tavırları Çisem'in ilgisini çektikçe, ona olan merakı da arta...