61- Ç&G Kardeşşş

2.8K 333 402
                                    


°°°

Selaam :)

Dün söylediklerimden dolayı kafalar karışmış sanırım.
Biraz açarak belirtmekte fayda var.

Arkadaşlar bu hikâye bir nevi platonik aşk üzerinden gidiyor.
Çisem'in, Gökçe'ye duyduğu hisler ve kendi içinde karmaşasını yaşadığı bir aşk yani bu!
Dolayısıyla Çisem ve Gökçe sevgili olurlarsa şayet,
Hikâye amacına ulaşmış oluyor,
Bu da final demek.

Tabii ki birlikteliklerine şahit olacaksınız
ama diğer hikayelerdeki gibi uzun uzun bölümler okumayacaksınız.
Ve dikkat ederseniz 61. bölümdeyiz!

Umarım yeterli bir açıklama olmuştur?

...

Bu arada,
malesef bu elimdeki son bölüm.
Yarına kadar ne olur bilmem.

Buyursunlar  :)

[□■□■□]

●●●

Gökçe'nin dolmasını ve bana taşmasını bekleyeceğim o halde.

Evet.! Öyle yapacağım. Çünkü Gökçe beni seviyor...

●●●

Sabah gülümseyerek uyandığımı anlamam elbette zor olmadı. insan gülerek uyanır mı lan? Uyanıyormuş valla.

Aşkın getirilerinden biri olan mutluluğu tatmak da bir başka bir mutluluk veriyormuş insana be...

Rüyamda Gökçe'nin elimi tuttuğunu görmemin etkisi muhtemelen çok büyük ama neyse... Şimdi bunun üzerine düşünüp bambaşka boyutlara taşımayım kendimi di mi?

Hazırlanıp işe gideyim ben en güzeli.

●●●

Pastaneye girince Boran'ı pas geçerek, Murat'a ve Nazan ablaya sıcacık bir gülümsemeyle "Günaydın.", deyip işe koyuldum.

Her şeyi düzene koyduktan sonra da çok zaman geçmeden ufukta Yeliz göründü.

Şaşırdınız mı? Ben hiç şaşırmadım çünkü.

Gökçe'nin girdiği o kapıdan sanırım bundan sonra her gün Yeliz girecek gibi duruyor bu gidişle. Gökçe'nin tahtının nur topu gibi bir varisi doğdu. Hayırlı uğurlu olsun vatana millete.

Murat sayesinde, Gökçe'den sonra, Yeliz'in de buranın müdavimi olacağını düşünüp alaycı bir gülümseme takındım yüzüme Yeliz'in salına salına girişini izlerken.

O rastgele bir masaya oturunca da Murat'ın yanına gidip, "Senin special müşterin geldi. Git de ilgilen bari.", dedim koluna dirseğimle hafiften vururken.

Ve Murat bana dönüp yarım bir gülümseme yolladığı sırada da Gökçe girdi kapıdan bu kez.

Bi dakka.! Ne.? Nasıl yani? Hani gelmeyecekti? Dün bana öyle söylemişti amaa...

Ben olduğum yerde donup ona bakakalırken, o ise kaşlarını hafif çatarak Murat'la beni süzdü baştan aşağı ve kendi masasına geçip oturdu.

Ulan bu ne güzel sürpriz böyle bee.? iki gözümün çiçee geldi laynn...! Zaten güzel başladığım günüm daha da güzelleşti böylece. Oyy... Yirin yirin...

YER GÖK bir olsa / GxGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin