°°°Selaam :)
Wattpad yine sorunlu dünden beri.
Yorum yaptırmıyor,
bildirim gelmiyor vs vs...Buarada şimdiden belirtmiş olayım,
Bu ve bundan sonraki bölümlerde
Gökçe ve Çisem'in kendi isimleriyle yazdıkları paylaşımlar bana ait.
Kendi adımı yazmayacağıma göre,
Onların adıyla iliştirdim hikâyeye bende!Buyursunlar efenim ;)
[□■□■□]
●●●
Telefonumu çıkarıp WhatsApp durumuna aklıma gelen bu ilk şeyi yazdım.
'Gelsin,
Hayat bildiği gibi gelsin...
İşimiz bu, yaşamak!
Unuttum bildiğimi doğarken.
Umudum, ölmeden hatırlamak.!'●●●
Az önce verdiğim kararın aslında nişanesi gibi bi'şeydi yaptığım şey kendimce. Normalde asla böyle şeyler yapan, sosyal medyayı gereksiz şeylerle dolduran birisi değildim ama o an yapmak istedim ve yaptım.
"N'apıyosun lan?", diyen Fırat düşüncelerimden sıyrılmamı sağladı.
"Durum paylaşıyorum.", dedim yalan söylemeyerek.
"Seen.?", dedi şaşırmış gibi. Ehh... Şaşırması normal zaten.
"Evet. N'olmuş?"
"Ne alâka kızım şimdi? Normalde bile yapacağın bi'şey değil bu senin. Bak iyice kafayı yedin sen söyleyim. Olay büyümeden bi psikoloğa falan mı gitsek?"
"Yok yaa. Yazmak istedim o kadar. Ne var bunda? Herkes yapıyor. Ben ilk defa yapmışım çok mu?"
Kaşının birisini havaya kaldırırken yüzünü 'Hastir lan ordan. Kimi yiyosun?' mimiğine soktu. "Ha.! Bi amacın yok yani? Öylesine?"
"Evet öylesine."
"Nerde paylaştın bakim bi.", deyip telefonu aldı elimden. Sonra gösterdiğim yeri okuyup bana döndü aynı ifadeyle, "O kadar hesabın varken, sadece Gökçe'nin görebileceği yere paylaşım yapıyorsun ve 'Hiç, Öylesine!' Öyle mi? Kimi sikiyon kızım sen?"
"Yav tamam. O görsün istedim işte. Ne var?"
"Bunda bi'şey yokta, senin inkârında bi'şey var. Ben şimdiden anladım senin ne karar vereceğini ama hadi hayırlısı bakalım. Neyse hadi yeter bu kadar zırladığın. Senin yüzünden yemek de yiyemedik zaten. Hatice teyzenin gelmesine az kaldı. Gidelim de Gökçe yüzünden özlemediğin kadınla hasret gider biraz. Kendini de topla artık en kısa sürede. ilk aşk acısı çeken sen degilsin amk. Bi silkelen, bi kendine gel. Çisem gibi ol azıcık.", derken kolumdan tutup kalkmam için çekiştiriyordu beni.
"Fırat.", dedim durmasını sağlayarak. 'Yine ne oldu amk?' der gibi soran gözlerle bakınca da yüzünün yumuşamasına sebep olan şeyi söyledim bir kez daha. "iyi ki varsın lan!" Kalkıp bir kez daha sarıldım Fırat'a boyumun yettiği kadar. "Malsın falan ama olsun. Arada çok işe yarıyorsun. isviçre çakısı gibi adamsın yemin ediyorum. Sürekli cebimde dur olur mu? Düşme sakın."
Sırtımı sıvazlayıp, "Hadi!", dedi Fırat. "Sen eski formuna ulaşmadan, bir an önce evine bırakayım seni."
●●●
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YER GÖK bir olsa / GxG
Humor☆ TAMAMLANDI ☆ ______+18______ Çisem, ilk kez kimsenin ondan beklemediği bir şekilde ani bir karar alır ve hayatını şekillendirecek bu karar, karşısına Gökçe'yi çıkarır. Gökçe'nin hal ve tavırları Çisem'in ilgisini çektikçe, ona olan merakı da arta...