51- Ç&G Kontrolcü

2.7K 341 496
                                    


°°°

Selaam :)

Selamıma niye karşılık vermiyorsunuz lan?
Ayıp değil mi?
Gir, oku, çık...
Olur mu böyle?

Neyy'se...
Bugün 56. bölüme başlarım diye düşünüyorum. :)
Haberi vermiş olayım bari yine de!

Sizde yine uzun bir bölümle kalın burada bensiz.
Bolca yorum beğeni yapın,
üzmeyin la beni.

Buyursunlar efenim :)

[□■□■□]

●●●

"Artık Gökçe'den çok daha büyük bir problemin var.", dedi elini omzuma koyup teselli eder gibi yaparak Fırat.

Bir bu eksikti zaten amk.!

●●●

Fırat'ı yolladıktan sonra yatağıma yerleşip, uyuyarak kaçmayı denedim yine bütün sorunlarımdan.

Annemi nasıl atlatacağımı bilmiyorum ama bir şekilde atlatmak zorundayım. Eğer ufacık bir açık verirsem annem haddinden fazla denetime sokacak yoksa beni.

Zamanında sevgilim olduğunu tesadüfen öğrendiği günden itibaren, koruyucu anne içgüdüsünden midir yoksa bu sadece anneme has bir özellik midir nedir, dersteyken bile arayamadığından yazarak sormuştu saat başı 'Nerdesin?' diye.

O bunaltıcı günlere hiç girmeden yırtmanın bir yolunu bulmak zorundayım yani anlayacağınız. Nasıl olacaksa artık o? Bakıcaz!

●●●

Sabah gözlerimi açar açmaz, daha görüntüm bile netleşmeden telefonu kaptım hemen Gökçe ne yazmış diye.

'Bazen sadece susarsın...
Konuşunca daha kötüye gideceğinden korkup susarsın bazen.
Belki aynı şeyleri söylemekten korkarsın..
Belki de korktuğunu söylememek için susarsın.
Ama sonuçta susarsın işte!
Bu karşındakini mutlu etmesede,
Daha çok mutsuz etmemek için susarsın..
Dedim ya:
Bazen sadece susarsın..
Bi sebep aramaya gerek yoktur aslında onca sebebi varken..
Bazen yaşamamak için susarsın,
Keşke doğmasaydım diye diye susarsın...
Sen sustukça sessizliğin ağlar.
Ama sen yine de susarsın...
Yüreğindeki fırtınaları bir tek sen duyduğun için sorun yoktur zaten!
Sen inadına susarsın bazen...
/Gökçe TÜRKER'

Yine kendisi vermişti cevabı. Henüz uyanamadığımdan bir kaç kez okudum yazdıklarını.

Her paylaşımının ekran görüntüsünü alıp telefonuma kaydettiğimi söylememe gerek yok sanırım di mi?

Bu kez cevap vermemeye karar verdim Gökçe'ye. Merak ettim 'Bakalım böyle olunca ne yapacak acaba?', diye. Sırf bu yüzden de telefonu elimden fırlatır gibi attım bir kez daha kararımdan caymamak için.

Gökçe'den numarasını isterken, bu şekilde bir iletişim kuracağımız aklımın ucundan bile geçmemişti oysa. Ne umarken ne buldum gibi oldu sanki durumumuz!

●●●

Üzerimi değiştirip tam çıkacakken, annemin "Nereye?", diye sormasıyla, sorgulayıcı sesini duyup, arkamı dönerek ona bakmak zorunda kaldım.

YER GÖK bir olsa / GxGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin