°°°🖤🖤🖤
"YER GÖK BİR OLSA"
adına son kez,SELAAM :)
Finalle ilgili söyleyeceklerimi
ve düşündüklerimi bölüm sonuna sakladım.
Orada buluşalım. ;)Şimdi sizi 'SON KEZ' bölüme paslamadan önce,
Bugün, gider ayak
bol beğeni ve yorum patlaması istiyorum sizden.Sevindirin beni ;)
B U Y U R S U N L A R
E F E N İ M
; )[□■□■□]
●●●
Nefeslerimiz tamamen düzene girince Gökçe üstümden kenara çekilip, yönümü ona çevirmemi sağladı...
Bu ilk günümüzde karşılıklı yattığımız pozisyonun aynısıydı.
Tek ve büyük bir farkla...
Her ikimizde çırılçıplaktık bu kez.!Ve ben artık tüm benliğimle Gökçe'nin olmuştum...
●●●
"Bu çok güzeldi.", dedim yeniden yarım yamalak bir gülüş eşliğinde sanki durumumuzu anlatacak başka bir söz bilmiyormuşum gibi.
"Sen çok güzelsin.", dedi sevgilim yüzüme doğru uzattığı elini yine oralarda dolaştırırken ve yeniden memnuniyetle dolu bir yüz ifadesi gülüşünü süsledi tam o sırada.
"Bunu her gün yapmalıyız.", dedim açık açık ne istediğimi söyleyerek Gökçe'ye. "Hatta her an.!"
"Benim utangaç masum sevgilime ne oldu?", diye sordu sevgilim sesinde hafif dalga geçer bir havayla.
"Sende bi karar ver.", diyerek karşılık verdim hemen kaşlarımı hafif çatar gibi yapıp ciddi gibi görünmeye çalışarak. "Hem 'utanma' diyorsun, hemde 'utanan sevgilim nerde?' diye soruyorsun."
Gökçe'nin gülümsemesi yüzünde gülme evresine dönerken, "Yok yok. Böyle iyi.", dedi sevgilim. "Adımlarımızı sen hızlandırdın ve bu benim çok hoşuma gitti. Eğer sen bu kadar istekli davranmasaydın, bunu bugün yaşamayabilirdik."
"Sende benim hoşuma gidiyorsun.", dedim ve işin içinde 'hoşa gitmek' olunca da az önce yaşadıklarımıza kaydı aklım birden bire. "Bana yaptıkların da çok hoşuma gidiyor.", dedim sanki onların hepsini biraz önce ben yaşamamışım gibi yine hafif kızardığımı farkederek. Tabi bu kızarmada halâ çıplak ve birbirimize dönük yatıyor oluşumuzun ve Gökçe'nin bakışlarının zaman zaman bedenime kaymasının da etkisi çok büyük ama olsun. O pek sayılmaz.!
"Hangi yaptıklarım?", diye sordu Gökçe bu kez muzur bir şekilde bana bakarken. Parmak ucu omzumdan başlayıp, belimin oyumuna doğru yol almaya başladı bu sırada Gökçe'nin.
Al işte, illa beni utandıracak.!
"Hepsi.", dedim genel ama açık bir cevap vererek. "Az öncekiler de dahil.", dedikten sonra bir doğru daha söyleme gereği hissettim içimde kalmasındansa. "Ben böyle şeyler yaşayacağımı hiç tahmin etmezdim.", diyen bir itirafta bulundum. "Bilseydim daha önceden atlardım üzerine."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YER GÖK bir olsa / GxG
Humor☆ TAMAMLANDI ☆ ______+18______ Çisem, ilk kez kimsenin ondan beklemediği bir şekilde ani bir karar alır ve hayatını şekillendirecek bu karar, karşısına Gökçe'yi çıkarır. Gökçe'nin hal ve tavırları Çisem'in ilgisini çektikçe, ona olan merakı da arta...