54- Ç&G Olsun be.!

2.6K 340 488
                                    


°°°

Selamm ;)

Hadi bugün şu geleneksel puan değerlendirmemizi yapalım artık.
54 bölüm olmuş,
Geç bile kaldık bence.

Hikâyeye 10 üzerinden kaç puan veriyorsunuz yazın bakalım.
Nasıl gidiyormuşuz anlayalım.

Yorum ve beğeni unutulmasın e mi?

Buyursunlar efenim  :)

[□■□■□]

●●●

Bakalım bu aşk bana daha neler neler yapacak acabaa...? Hep birlikte göreceğiz sanırım bunu!

●●●

Pastaneye alınan yeni elemanın yarın geleceğini öğrendik Nazan abladan tesadüfen.

Gelsin bakalım kim gelecekse. Beni çok bağlayan bir durum değil neticede bu. Tek dileğim Baran gibi biri çıkmaması sadece o kadar.

Eğer o da bu zevzek gibi birisi çıkarsa muhtemelen ben daha çalışmam zaten burada. Bir tane beyinsiz çüklü bile sinirlerime fazla gelirken, ikisini bünyem hayatta kaldırmaz benim. Kesin katil olurum ben. Zira Baran beni o kademeye neredeyse ulaştırmak üzere zaten!

Bugün yeniden taktik değiştirdi çünkü piç yine. Bu kez de direkt kızdırmaya oynuyor sabahtan beri ve zaman zaman başarıyor da. Öyle itici ki, bu oyununu bile bile düşüyorum ne kadar kendimi frenlemeye çalışsamda.

O mala çok vakit ayırmaya niyetim olmadığından, size çok uzatmadan akşama kadar geçen bir kaç diyaloğu orta kısımlarından çekip, özet geçerek, durumun ne kadar vahim bir hal almaya başladığını anlatabilirim ama sanırım.

...

"inşallah yeni eleman kızdır ve senden daha güzeldir de, kendini bi'şey sanmaktan vazgeçersin."

"Bu nasıl bi iltifatımsı hakaret böyle yaa? Kültür mantarı kadar beyninle sen bana laf mı sokuyon? Kendisiyle dalga geçebilen insana laf sokmaya uğraşıyorsun farkında mısın? Bir düşün bakalım seni takar mı? Ayrıca da kendimi istediğim şey sanarım. Senden daha iyi bi'şey olduğum da kesin zaten!"

...

"Küfretme. iş yerindeyiz. Saygılı ol biraz. Ne biçim kızsın sen?"

"Kime? Sana mı saygılı olacağım? Sen, yerli ve milli bir herbokolog olduğundan, tabi biraz da şaibeli bir karakter olduğun için, sana hiç saygım yok amk. Sürekli şekil değiştiriyorsun çünkü. Henüz kendine ait bir kap bile bulamamışsın sen!"

...

"Seninle arkadaş olmak isteyenlere hep böyle kırıcı mı davranırsın sen? Ne kadar küstahsın."

"Anlamıyorsun galiba. Bu sana has bir tavır. Gerçi nerden anlayacaksın di mi? Bir baltayı bile senin kafanda keskinleştirebiliriz. Ciddi IQ düşüşü yaşıyorum şu an seninle konuşurken yaa, uzaklaş yanımdan ve sadece işine bak!"

...

"Çıkışta bi'şeyler içip aramızdaki buzları eritelim mi seninle? Gerçi senin kaf dağındaki buzların erir mi bilmem ama."

"Hayatımda senin kadar yapışık başka birisini daha görmedim BOran. Bi siktir git la başımdan. Bulduğun her fırsatta ne diye yanımda bitiyorsun? Nazan ablayla mı konuşayım yani bunu mu istiyorsun?"

YER GÖK bir olsa / GxGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin