14- Ç&G Şikâyet

2.7K 242 188
                                    


°°°

Selaamm :)


B U Y U R S U N L A R
E F E N İ M
🖤

[□■□■□]

●●●

Tam kapıdan çıkarken, Fırat'ın da başımda sürekli bıg bıg etmesinin etkisinde kalarak muhtemelen, bir anda anneme döndüm ve belki de bir ebeveyne en son sorulması gereken soruyu sordum.

"Anne.! Ben eşcinsel olsam üzülür müydün?"

Annem benim böyle ani gelen ve gerçekten de çoğunun saçma salak olduğu sorularıma o kadar çok alışık olduğu için, elbette ki beni ciddiye almadı.

Yine...

Zaten genel olarak bu evde beni ciddiye almıyorlar, söylemiştim! Bu konuda, hayâl gücümün kuvvetli olduğunu düşünmelerinin etkisi büyük diye düşünerek kendimi teselli ediyorum ben de n'apim? inşallah öyledir, yani umarım.

Yine de anneme gerçekten cevap vermesi konusunda, odanın kapısının önünden ayrılmadan ısrar edip darlayınca, sadece "Eve bir damat adayıyla girmeni beklerken, 'Sana gelin getirdim.' diye karşıma çık, o zaman konuşuruz Çisem. Gider misin lütfen!", diye cevap verdi.

Kızdı mı kızmadı mı? Hiç bir şey anlamadım verdiği cevaptan. Ucu o kadar açık bir cevap verdi ki, nereye çeksen oraya gider!

Hay amk yaa...

Çok kafam karıştı şimdi benim. Olur da dediği gibi ona damat yerine gelin getirirsem, herhangi bir aile faciasına sebep olur muyum acaba? Olabilme ihtimalim var çünkü.

Fakat duruma iyi tarafından bakıyorum, sorduğum soru karşısında küplere binmedi en azından öyle değil mi?

Eminim annem sadece 'Çisem ve kurguları!' diye düşündü zaten bana cevap verirken. Hepsi Fırat denilen yaffşağın suçu.

Gerçi kurgu mu değil mi onu ben bile bilmiyorum ama neyse... Çok kafa patlatmaya gerek yok di mi? Gidip götümü devirerek yatayım ben en iyisi.

●●●

Yatağıma uzandığımda bedenim uykuya fazlasıyla aç olduğundan, bu konuda çok düşünmeye fırsatım olmadan, ki bu işime de geldiği için, doğrudan rüyalar alemine geçiş yaptım Allah'tan.

●●●

Sabah kafamda, hababam sınıfı eşliğinde 'Neler Oluyor Hayatta' diye diye kahvaltıya başladım.

Kalkarken sanki yatakhanede onlarla birlikte bende vardım amk. Üstümdeki örtüyü bile filmdekiler gibi çekip attım üstümden.

Şarkıyı mırıldanmaya devam ederken, aynanın karşısına geçip, ben uyurken her birinin yine birbiriyle savaş içine girdiğini tahmin ettiğim saç tellerimin, birbirlerine karışmış halini tarayarak saçlarımı düzeltip, en azından bu geceye kadar aralarında ateşkes ilan ettim. Onlarda benim bu üstün çabalarım sonucu öpüşüp barıştılar sonunda. Uslu duracaklarını umud ediyorum.

●●●

Benden beklenmeyecek bir şekilde enerjik ve mutlu bir 'Günaydın' seremonisi yaşadım pastane ahalisiyle.

●●●

Artık rutin görevim haline gelen, masaları silme işleminden hemen sonra yaptığım tek şey, Gökçe'nin gelmesini beklemek oluyordu. Kendimi her zaman onun geleceği yöne bakarken bulmaya başladım. Bu iyi bi'şey mi yoksa kötü bi'şey mi onu da bilmiyorum aslında.

YER GÖK bir olsa / GxGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin