°°°Seelamm :)
Buyursunlar
[□■□■□]
●●●
Oğuzcan olmayınca fazla çalıştım ve yoruldum. 9'da çıkıp eve girince de karnımı doyururup, uyudum.
Kim bilir belki rüyamda güzel şeyler görürüm, ha.?
●●●
Ertesi sabah rutinim haline gelen masa temizliğine geçip, gelen diğer müşterilerle ilgilenirken, salına salına kapıdan girdi iki gözümün çiçeee...
Doğrudan masasına geçip oturduğu için, Nazan ablaya gidip, 2 dilim börek ve çay alıp yanına gittim. Her gün aynı şeyi yemekten de hiç bıkmıyor yalnız. Bravi valla...
Bugün ona onun gibi davranacaktım. Dün gece uyumadan hemen önce öyle karar verdim çünkü. "Afiyet olsun.", deyip cevabını beklemeden yanından uzaklaştım.
Çayı bitince tekrar gidip boşu aldım, doluyu koyarken hiçbir şey söylemeden yanından ayrıldım.
Bir ara ona baktığım anda göz göze geldik. Aaa.! Kumdan başını kaldırmış bizimki. Aman da aman kıyamam çana ben. Çen deygi okumaktan şıkıldın da etyafa mı bakıyon çen?
Bakışlarımız çarpışınca ayıp olmasın diye çeviremedi de garibim baktığı yeri tabi, gülümsedi kibarca... Ama ben onun kadar kibar bir kişilik olmadığımdan, yarım ve yapmacık bir gülüş takınır gibi yaparak cevap verdim ve hemen çevirdim başımı.
Yaklaşık 10 dakika sonra yeniden karşılaştı bakışlarımız. Yalnız önemli bir konuya parmak basmak ve dikkatinizi çekmek istediğim bir şey var; Ben ona bakarken o beni görmüyor, o bana bakarken ben onu görüyorum. Ve bu, bugün 2. kez oldu...
Tabii ki tamamen tesadüf olduğunu düşünerek bir kez daha yalancı yalancı gülüp, bakışlarımı başka yöne çevirdim.
Kuaförden yeni çıkmış havalı, zengin süs köpekleri gibiyim ama o an, kuyruğum falan nasıl dik, görmeniz lazım.
2. bardağının boşunu almaya gidip, hızlı hareketlerle yeniden uzaklaştım yanından. Arkamdan "Teşekkür ederim.", dedi ama hani ben çok yoğun bir insanım ya, teşekkürünü duymadığım için haliyle cevapta veremedim(!). Yazık ona, kıyamam. Teşekkürü havada kaldı garibimin.
●●●
Ve 3 oldu! Yine bakıyor.
Lann.!? N'oluyo?
Artık 3 kez üst üste olunca buna da 'tesadüf' denilmez değil mi? Kesinlikle kasti hareketler bunlar. Net.! Baya baya farkında olarak bakıyor bu bana. Şu an karar verdim. Ay resmen izliyor beni bee.! Kafasını dergisinden kaldırmayan kızla, kaçtır göz göze geliyoruz. Bu tesadüf olamaz. Şu durumu görüp, 'Tesadüf' diyen olursa da sağlam söverim yalnız haberiniz olsun. Her şey bariz bence çünkü.
Tabi önceki 2 seferde yaptığımı yapmayıp, bu kez ben de çekmedim gözlerimi. Hadi bakalım böyle olunca n'apcak?
O da sanırım bunu fırsat bilip, elini hafif kaldırır gibi yaparak yanına gitmem için çağırdı.
Ulan yoksa kız her seferinde beni çağırmak için bakıyordu da, ben trip atacam diye, daha kız çağıramadan kafamı mı çeviriyordum yoksa? Yok be! Öyle olsa, seslenirdi bana ama değil mi? Gerçi ağzından çok ses çıkmasını da sevmiyor, onu da şu kadarcık günlerde fazlasıyla anlamış oldum ama neyse bi gidelim bakalım derdi neymiş?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YER GÖK bir olsa / GxG
Humor☆ TAMAMLANDI ☆ ______+18______ Çisem, ilk kez kimsenin ondan beklemediği bir şekilde ani bir karar alır ve hayatını şekillendirecek bu karar, karşısına Gökçe'yi çıkarır. Gökçe'nin hal ve tavırları Çisem'in ilgisini çektikçe, ona olan merakı da arta...