°°°Seelaaamm :)
Özlediniz mi beni? 😝
Arayı çok açmamak için
'1' bölüm yazdım.
Sonrasına, sonra bakacağız.Akşam görüşürüz.
'Gökçe'siz ama 'Gökçe' dolu bir bölüm sizi bekler.
Buyursunlar efenim. :)
[□■□■□]
●●●
"Tamam. Dediğin gibi olsun. Ama bunu kabul etmemin tek sebebi, sadece merak. Onu da söyleyim de, yanlış olmasın."
"Biliyorum biliyorum."
●●●
Hemen hemen öğleye kadar müşteri yoğunluğu çok azalmadı. Aklım Yeliz'e takılı olmasına rağmen, gerçekten rahat konuşabileceğim bir zamana kadar yanına gitmek istemedim.
Ayrıca benimle bu kadar çok konuşmak istiyorsa, beklemek zorunda di mi? Az bekleyiversin tatlış.!
●●●
Kasaya gittikçe, Baran'la da bir iki kelam ettik sadece o kadar. Ne yalan söyleyim, çok hoşlanmadım bu çocuktan. Gerçi benim genellikle insanlara karşı ilk izlenimim ya hoşlanmamak olur yada merak. Baran'ın nasibi ilkiymiş demek.
En azından şimdilik, henüz terslemedim yada bozmadım. Sonuçta öyle yada böyle iş arkadaşım oldu çocuk benim, bu yüzden iyi geçinmekte fayda var diye düşünüyorum. Ama tabi ilerisi için asla bir garanti vermiyorum. Babamın oğlu değil sonuçta di mi?
●●●
Biraz rahatlama olduğu aşamada Yeliz'in yanına gittim nihayet. "Neden saatlerdir rahatsız edici derecede beni izleyip duruyorsun?"
"Seni tanımaya çalışıyorum."
"Böyle tanımaya çalışmaktansa, benimle konuşarak tanıman daha makul olan bir seçenek değil mi sence de?"
Elleriyle kendisini ve masayı gösterdi. "Neden buradayım?"
Çok yerinde ve haklı bir cevap verdi şimdi kızın hakkını yiyemem. Lafı kibarca kıçıma soktu resmen. "Tamam. Ne bilmek istiyorsun?"
"Sende konuya kestirme girenlerdensin demek.? Sevdim! Peki... Formaliteleri bir kenara bırakıp direkt konuya dalıyorum o zaman ben. Gökçe ile ilgili ne hissediyorsun?"
O-ha! Sanane lan? Sanane amk. "Bunun seni ilgilendirdiğini hiç sanmıyorum."
Güldü. Gerçekten güldü ama kibarlık olsun falan diye değil yani. "Ne kadar ilgilendirdiğini bilsen, kuyruğumdan ayrılmazsın."
"Sen Gökçe'yi falan mı seviyorsun acaba? Gizli gizli aşık mısın ona? Buraya 'Aramızdan çekil, o benim.', demeye falan mı geldin? Çok mu yeşilçam filmi izliyorsun?"
Gülüşü sesli bir hâl alırken benimle ne kadar eğlendiği de apaçık ortadaydı. "Evet. Gökçe'yi çok seviyorum.", dedi ben kaşlarımı olabildiğince çatarken.
"Git bunu ona söyle o zaman. Bana ne diye geliyorsun be? Muhatabın ben miyim?"
"Verdiğin cevaplarla, asıl sorduğum soruyu cevapladığın için teşekkür ederim. Çok güzel olduğum kadar çok zekiyimdirde. içinden beni parçalamaya çalıştığını da görebiliyorum ayrıca. Yapma, sana yazık olur tatlış! Bana kıyacak mısın yoksa? Sizi ilk gördüğüm an ne düşündüysem, şimdi tasdikliyorum sayende. Gökçe'yi o kadar çok seviyorum ki sana anlatamam. Ama o bunun ne kadarını biliyor bilemem tabi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YER GÖK bir olsa / GxG
Humor☆ TAMAMLANDI ☆ ______+18______ Çisem, ilk kez kimsenin ondan beklemediği bir şekilde ani bir karar alır ve hayatını şekillendirecek bu karar, karşısına Gökçe'yi çıkarır. Gökçe'nin hal ve tavırları Çisem'in ilgisini çektikçe, ona olan merakı da arta...